Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: czytam i czytam i ...wiem, że jeszcze nic nie wiem:)))

Domyślnie czytam i czytam i ...wiem, że jeszcze nic nie wiem:)))

Dziewczyny,
    jestem całkowitą nowicjuszką w temacie pieluszelk wielo, planuje przejście na ten rodzaj pieluchowania, czytam i czytam i...nie wiem co kupić
    bardzo proszę poradźcie mi jaki komplecik przygotować dla mojego synka-Jereminka; mały ma prawie 5 mcy, waży ok 7,5-8 kg (bedę wiedzieć w czwartek; zdecydowałam się na wersje otulacze plus tetra w domu, a do tego- z czasem- kilka kieszonek na wyjścia, ale nie wiem co wybrać- czy inwestować w drogą tetrę, czy kupić tetrę LUX; które otulacze wybrać- bo widzę, że Jeremiś jest teraz na granicy rozmiarów i nie wiem, czy zaraz z nich nie wyrośnie itd...będę bardzo wdzięczna za info czego Wy (z powodzeniem) używacie

i druga sprawa- czy na bazarku da się coś kupić???? jestem przyzwyczajona do zakupów na allegro i nie moge sie polapać w tym systemie...co ukaże się jakieś ogłoszenie, to jest zaraz pięc stron odpowiedzi, więc nawet nie staję, bo zakładam, że już za późno...czy Wy non-stop forumujcie i stąd ta szybkość?

help!!!
    dzięki z góry

Chustomanka Awatar tonya

Domyślnie

jeśli chodzi o otulacz to bardzo polecam ci flip - według mnie jest super i do tetry i do formowanek (jakbyś chciała tez formowanek spróbować) to jest otulacz z pula one size więc na pewno długo Ci posłuży - czasami można go spotkać na bazarku, no i są też dostępne w sklepach pieluszkowych

z tetrą ci nie pomogę, bo ja używam zwykłej oraz bambusowej - nigdy nie miałam tetry w wersji lux

bardzo dobre są też otulacze wełniane, tylko niestety są rozmiarowe, więc co jakiś czas trzeba otulacz wymienić - ale plusem jest to że możesz spróbować sprzedać go na bazarku, wełna zawsze ma powodzenie no i trzeba im poświęcić trochę więcej czasu bo dochodzi kuracja lanolinowa co 2-3 tygodnie

a co do bazarku, to zawsze warto do czegoś stawać - co ci pasuje, bo czasami kolejka się wykrusza