Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 75

Wątek: noworodek nocą

  1. #1
    Chustonoszka Awatar Mariolkadg
    Dołączył
    Mar 2013
    Miejscowość
    Dąbrowa Górnicza
    Posty
    75

    Domyślnie noworodek nocą

    Pierwsza noc z wielo za nami. Spalam niespokojnie, nie chciałam, żeby mojemu maluchowi było mokro, niewygodnie, zimno. Od 23 do 6 zmienilam wkład (ręcznik z Ikea) 3 razy, syn się za pierwszym razem przesikal (miał podkład).
    Czy pieluchowanie wielo wiąże się ze zmianami nocnymi i przesikiwaniem czy może powinnam włożyć do otulacza coś jeszcze?
    Zarówno w nocy jak i w dzień sprawdzałam suchosc pieluszki - jak było cokolwiek to zmiana. Dobrze robię czy powinnam poczekać na sygnał od syna i dopiero wtedy zmieniać?

    Jestem zielona w temacie^^

  2. #2
    Chusteryczka Awatar oli-vka
    Dołączył
    Oct 2012
    Miejscowość
    Łódź
    Posty
    2,285

    Domyślnie

    Wkład z ręczniczka to mało na noc... My stosowaliśmy formowanki i zmienialiśmy raz w nocy. Teraz myślę, że stosowałabym wkłady z bambusa lub tetrę bambusową (droga, ale super!).

  3. #3
    Chustoguru Awatar Wiewiórka
    Dołączył
    Jun 2010
    Miejscowość
    Woodstock
    Posty
    6,895

    Domyślnie

    wkład z reczniczka ikea jest dobry na dzień, na noc jest za słaby. Nałóż kieszonkę a jeszcze lepiej formowankę z otulaczem. Powinny wytrzymać całą noc
    Kasia-mama Liwii (11.2007) i Maciusia (06.2011)

  4. #4
    Chustonoszka Awatar Mariolkadg
    Dołączył
    Mar 2013
    Miejscowość
    Dąbrowa Górnicza
    Posty
    75

    Domyślnie

    I rzeczywiście maluchowi nie będzie przeszkadzało, że ma wilgotno? Mam takie wkłady grube, polarkowe mogły by być? Zanim dokupię to, co polecacie to mógłby spać w tym polarze z otulaczem (może + ręcznik/tetra) czy wstrzymać się i założyć jednorazówkę?

    Dzięki za pomoc!

  5. #5
    Chustopróchno Awatar jul
    Dołączył
    Jul 2009
    Miejscowość
    zachodnie podwarszawie
    Posty
    14,788