Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 35

Wątek: Zerknijcie proszę na moje wielo-plany. Czy ma to szansę powodzenia?

  1. #1
    Chustonówka
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    5

    Domyślnie Zerknijcie proszę na moje wielo-plany. Czy ma to szansę powodzenia?

    Witajcie Jestem nowa, a właściwie nie taka nowa, bo poczytują sobie Was od jakiegoś czasu i przyswajam póki co teorię. No ale piszę po raz pierwszy! We wrześniu spodziewam się narodzin mojego pierwszego dziecka i będzie to synek. Jestem zdecydowana na stosowanie wielorazowych pieluch od samego początku i już od jakiegoś czasu się do tego przygotowuję. Nie mam jednak żadnego doświadczenia w opiece nad niemowlakiem, w zmienianiu pieluch etc. Jestem kompletnie zielona jeśli chodzi o praktykę. Dlatego też czytam sobie co piszecie i na tej podstawie kompletuję i planuję. Jakbyście mogły zerknąć na to, co już mam i ocenić czy da to radę to byłoby super.
    A mam tak:

    2 otulacze pul Bambino Mio te najmniejsze
    2 otulacze wełniane rozmiar s
    1 otulacz pul Babyetta rozmiar xs-s
    1 otulacz pul Babyetta one size
    do tego zakupiłam jeszcze:
    25 pieluch tetrowych gramatura 110 wymiar 70x70
    25 pieluch tetrowych gramatura 110 wymiary 80x80
    25 ręczników IKEA 30x50
    Proszek Nappy fresh
    Olejki lawendowy i z drzewa herbacianego
    Kocyk Ikea polarowy do pocięcia
    Papierki w rolce z ekosklepu
    1 zapinka Snappi
    Proszek do prania Biały Jeleń

    I to chyba wsio na razie…