Zobacz wyniki ankiety: Jaki stopieĂą dajesz tej chuscie?

Głosujących
8. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • 1

0 0%
  • 2

0 0%
  • 3

0 0%
  • 4

4 50.00%
  • 5

4 50.00%
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Tricot slen - elastyczna chusta firmy Babylonia

Chustomanka Awatar Jazzoo
    Miejscowość
    Sztokholm

Domyślnie Tricot slen - elastyczna chusta firmy Babylonia

Zapraszam do dyskusji/recenzji chust Tricot slen.
    Zalety, wady...
    Jak sie w niej nosi, jak sie material uklada...
    Jaka jest Twoja opinia?

mama A-99, I-06, M-10 i M-12

Chustonówka
    Miejscowość
    Warszawa Wola

Domyślnie Re: Tricot slen - elastyczna chusta firmy Babylonia

jak na pierwszą moją chustę i na pierwsze lekkie dziecko- jest ok)

jest dość gruba- ciepła,
    elastyczna, ale nie rozciaga sie za mocno - tzn, po zamotaniu ladnie trzyma dzieciatko przy mamusi

Chustonówka Awatar Krecik

Nie mam zupełnie porównania z innymi elastycznymi, do tego jestem mocno początkująca. To była nasza pierwsza chusta i dość dobrze ją wspominam.

W dotyku miła, przyjemnie ciepła, choć nie miałam wrażenia, że gruba. Materiał nie układał się na mnie tak ładnie jak na tej pani ze zdjęcia, i nie wiem - czy mój dzieć jest większy od tego czegoś (chyba to lalka?) zamotanego na zdjęciu, czy ja znacznie niższa (to możliwe), czy figura nie teges (mocno cycasta jestem). A może po prostu brak doświadczenia wiążącej Tak że miewałam ciągle jakieś fragmenty materiału które - gdyby to była tkana - należałoby dociągnąć. W elastycznej pewnie też, ale jakoś nie wychodziło mi to dociąganie. A jednak mimo tych odstająch tu i ówdzie kawałków chusta trzymała dobrze. Zamieniłam ją na tkaną, bo przy dzieciu ważącym niecałe 7kg miałam możliwość porównać, i w tkanej miałam wrażenie, że jednak mi lżej.
    Krecik aka Xinth
    i Aleks

Chustoholiczka Awatar Liv
    Miejscowość
    Wieś zwana Warszawą, zielone Powiśle