Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 55

Wątek: Otulacze (np. PUL) z zatrzaskami w środku

  1. #1
    Chustoguru Awatar Pat
    Dołączył
    Feb 2011
    Miejscowość
    Warszawa-Białołęka
    Posty
    7,569

    Domyślnie Otulacze (np. PUL) z zatrzaskami w środku

    Szukam właśnie jakiejś fajnej opcji wielorazówek dla nas i zastanowiła mnie pewna sprawa. Pieluszki Snap-In-One (itti bitti) mają dopisane wkłady i są bez kieszonki, prawda? Skoro więc część zewnętrzna służy w zasadzie jako otulacz, to czy istnieją też otulacze cieńsze, np. z PULa (typu Flip itp.) z zatrzaskami w środku, żeby też można było w ten sposób przymocować wkład???

    Jestem nowa w temacie - wybaczcie

  2. #2
    Chustomanka Awatar sharkah
    Dołączył
    Jul 2010
    Miejscowość
    pod Warszawą
    Posty
    745

    Domyślnie

    Dziewczyny szyjące robią takie SIO, ze jest otulacz od środku z welurkiem synt i do tego dopina się wkłady (ja mam taką od sylviontka)

  3. #3
    Chustoguru Awatar Pat
    Dołączył
    Feb 2011
    Miejscowość
    Warszawa-Białołęka
    Posty
    7,569

    Domyślnie

    Ok, zajrzę do Jej wątku - mam od sylviontka sporo innych rzeczy, więc może pieluszek też warto spróbować

  4. #4
    Chustomanka Awatar sharkah
    Dołączył
    Jul 2010
    Miejscowość
    pod Warszawą
    Posty
    745

    Domyślnie

    Ja bardzo polecam jej pieluszki i cenię za niesamowite zamiłowanie do innowacji

  5. #5
    Chustoguru Awatar Pat
    Dołączył
    Feb 2011
    Miejscowość
    Warszawa-Białołęka
    Posty
    7,569

    Domyślnie

    Te tutaj w sprzedaży: http://www.chusty.info/forum/showthread.php?t=46894 to są chyba otulacze bez zatrzasków w środku, prawda?

  6. #6
    Chustoguru Awatar livada
    Dołączył
    Apr 2011
    Miejscowość
    Kraków
    Posty
    6,866

    Domyślnie