Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 21

Wątek: chusta kółkowa na citeam

  1. #1
    Chustonówka
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    11

    Domyślnie chusta kółkowa na citeam

    Czy kojarzycie taką chustę: http://citeam.pl/oferty/zielona-gora...6716e6706b025c
    Ja nie mam jeszcze doświadczenia w kółkowych, a chciałabym jakąś zakupić. Proszę o pomoc

  2. #2
    Chusteryczka Awatar mamaLiKa
    Dołączył
    Jul 2011
    Miejscowość
    sercem na Ursynowie ;)
    Posty
    1,791

    Domyślnie

    firmy kompletnie nie kojarzę, ale już same zdjęcia "reklamowe" z dzieckiem przodem do świata, nic dobrego nie wróżą. Nie wygląda też na skośno-krzyżową, ale może niech ekspertki się wypowiedzą.

    Ja bym raczej na twoim miejscu zapolowała na barbarkową okazję i kupiła porządną kółkową za 90-100 pln od którejś z dziewczyn.



  3. #3
    ChustoTata
    Dołączył
    Feb 2012
    Miejscowość
    Warszawa, Mokotów
    Posty
    67

    Domyślnie

    Do mnie ta oferta zupełnie nie przemawia. Kiedy kupuję coś dla naszej córy - staram się sprawdzać Co to jest, skąd przyjechało i jak zostało wytworzone (normy, surowce, etc).
    Sugeruję ci - porównaj strony producentów lub udaj się - jak napisała mamaLiKa na tutejszy Bazarek

    O Vr-Babies nie ma w internecie zbyt wielu wzmianek, poza ich dość skromną stroną - http://www.vr-babies.com

    Ja bym się dobrze zastanowił nad zakupem czegokolwiek w firmie, która pisze w taki sposób:

    'FIRMA PHU ALTERA nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie zamówienia z przyczyn od niej niezależnych (np. wadliwego działania systemów, sieci).'

    http://allegro.pl/my_page.php?uid=1440186Dodatkowo - na kilku stronach w internecie można znaleźć rozbieżne dane adresowe.
    Ostatnio edytowane przez xsqr ; 20-02-2012 o 14:10 Powód: Informacje o sprzedawcy, o którego pyta forumowiczka

  4. #4
    Chustomanka Awatar ania
    Dołączył
    Feb 2010
    Miejscowość
    Częstochowa okolice
    Posty
    750