Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Pieluchowanie noworodka/niemowlęcia - gatki wełniane czy otulacz wełniany?

  1. #1
    Chustonówka Awatar Narnijka
    Dołączył
    Dec 2010
    Miejscowość
    Okolice Zielonej Góry
    Posty
    17

    Domyślnie Pieluchowanie noworodka/niemowlęcia - gatki wełniane czy otulacz wełniany?

    Witajcie
    Spodziewam sie drugiego dzieciątka, synka pieluchowałam naturalnie od około 6 miesiąca dopiero, nie mam doświadczenia z pieluchowaniem noworodka choćby niemowlęcia po 1 mż. Czytam sporo o pieluchowaniu noworodka tu na forum, skłaniam sie ku poskładanej juz tetrze, prefoldom i formowankom (które częsciowo chce sama uszyć, jak sie nauczę szyć
    Z synkiem mam już wypracowany zestaw (już prawie wyszliśmy z pieluch, pozostała tylko noc..) i wiemy co lubimy. Bardzo podpasywały nam formowanki a na to gatki wełniane, lub otulacz wełniany i wkład złożony prosto do otulacza. Za to kompletnie nie używamy PULu ani kieszonek PULowych, AIO i SIO.

    Inaczej na pewno jest z niemowlęciem-leży prawie cały czas wiec musi być sporo ochrony także na pupce i przy pleckach.(Synek ma pupkę "gołą" tzn. bez wkładu, ochrona tylko przy siusiaku, ale to tez chodziaczek wiec inna sprawa, zwłaszcza że posikuje już tylko w nocy

    Chciałam sie zapytać co sie u Was lepiej sprawdzało u noworodka przy formowankach lub tetrze:

    -otulacz wełniany na napki/rzepy/lub pasek sumo
    -majty wełniane

    Co wygodniejsze? Jesli otulacz wełniany to który najlepszy? Jak ochronić wełenkę przed "kupkowymi" niespodziankami?Zawsze wydawało mi sie, ze majteczki wełniane strasznie niewygodne przy takim maluszku, ale wolę posłuchać waszych opinii. Czasu troszkę jeszcze mam, żeby rozejrzeć się za jednym i drugim.
    Wdzięczna będę za każdą pomoc
    Ostatnio edytowane przez Narnijka ; 08-01-2012 o 10:11




  2. #2
    Chustomanka Awatar izka_74
    Dołączył
    Jun 2011
    Miejscowość
    Bydgoszcz/Fordon
    Posty
    1,210

    Domyślnie