Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Początkującego pytań kilka

  1. #1

    Domyślnie Początkującego pytań kilka

    Witam serdecznie.

    W temacie chust jestem absolutnym nowicjuszem. Od kilku dni siedzę i porównuję oferty różnych producentów, przeglądam różne strony, czytam różne poradniki. Jednak dopiero teraz udało mi się trafić na to forum i coś mi się wydaję, że uda mi się tutaj zakończyć bolączki związane z wyborem chusty (a głowa mi już od tego puchnie ).

    Do mojego ścisłego finału przeszli dwaj producenci: - LennyLamb - Nati Z tego co widzę obie firmy oferują chusty z odpowiednimi certyfikatami, ze splotem skośno-krzyżowym.

    Generalnie zastanawiam się nad różnicą między chustami bambusowymi a bawełnianymi. Czytałem na ten temat, ale np. cieżko mi określić, czy lepsza była by Nati bawełna, czy bambus LL (podobny przedział cenowy, Nati bambus w większym rozmiarze, to narazie poza moim limitem cenowym ). Czy może nie przejmować sie bambusem LL, a wziąć po prostu bawełnę LL (atrakcyjna cena). Czytam sobie opinie o każdej z tych chust i raczej wszyscy chwalą i polecają opisywany model, co nie ułatawia wyboru Proszę o ewentualne porównanie tych trzech opcji.

    Drugi problem to rozmiar. Z jednej strony czytałem, że powinno się go dobrać do swoich gabarytów (175cm, 78kg), z drugiej strony ktoś mi polecał żeby brać 5,2m bo po pierwsze dla faceta to jest standard, a po drugie dłuższa chusta oznacza więcej możliwości wiązania.

    Chciałbym dla siebie i mojego synka wybrać możliwie jak najlepszą opcję, stąd proszę o wyrozumiałość dla nowicjusza i pomoc

  2. #2
    Chustofanka
    Dołączył
    Jun 2011
    Miejscowość
    Wrocław
    Posty
    352

    Domyślnie

    Polecam kupić coś już złamanego, czyli używanego, a dzięki temu miękkiego, co będzie się łatwiej dociągało.
    Co do długości to 5,2 chyba faktycznie będzie najlepsza.

  3. #3
    Chustofanka
    Dołączył
    Jun 2011
    Miejscowość
    Wrocław
    Posty
    352

    Domyślnie