Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 26

Wątek: Która chust najlepsza na lato dla 9 kg dziecka?

  1. #1
    Chustomanka Awatar kista1
    Dołączył
    Apr 2011
    Miejscowość
    Lublin
    Posty
    1,491

    Domyślnie Która chust najlepsza na lato dla 9 kg dziecka?

    Witam
    Proszę o radę chciałabym kupić dobrą chustę na lato, która jest odpowiednia dla większego dziecka (9 kg). Powiem szczerze, że jestem raczej zielona w temacie chust. Do tej pory mam jedna, którą dostałam w prezencie, jest to samoróbka i raczej mało jej używałam najwyżej pół godziny dziennie i w domu. Na początku było ok ale teraz Bianusia jest chyba za ciężka bo kiedy ją nosze chusta strasznie się wpija w ramiona i szybko luzuje. Dodam, że córcia lubi być noszona w chuście szczególnie na dworze. Słyszałam, że chusty z lnem są bardzo nośne? Czy może bambus bedzie lepszy? Myślałam o jakiejś chuście nati ale jest tyle rodzajów i wzorów, że naprawdę nie wiem na co się zdecydować. Doradźcie coś.

  2. #2
    Chusteryczka
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    1,879

    Domyślnie

    Ale trochę chyba wiesz, czego chcesz (jednolita, pasiak, indio itd.)? Bo jeśli nie, to chyba ciężko będzie Ci coś konkretnego z całego morza chust doradzić.

  3. #3
    Chusteryczka Awatar Kanga
    Dołączył
    Jun 2007
    Miejscowość
    Warszawa,Mokotów
    Posty
    2,709

    Domyślnie

    najlepsza będzie ta, która ci się najbardziej spodoba

  4. #4
    Chustomanka Awatar kista1
    Dołączył
    Apr 2011
    Miejscowość
    Lublin
    Posty
    1,491

    Domyślnie

    Myślałam o chuście Sweet Place nati albo jakimś pasiaku. Nie wiem tylko, jak chusta jest bardziej nośna bambus czy len. Zależy mi przede wszystkim na komforcie noszenia

  5. #5
    Chustoholiczka
    Dołączył
    Jan 2011
    Miejscowość
    Gniezno
    Posty
    5,827

    Domyślnie