Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 21

Wątek: Czy znacie nosidło WOMAR RAINBOW ZAFIRRO??? Proszę o radę...

  1. #1
    Chustonówka
    Dołączył
    Mar 2011
    Miejscowość
    Lublin
    Posty
    6

    Smile Czy znacie nosidło WOMAR RAINBOW ZAFIRRO??? Proszę o radę...

    Hej,
    Jestem jeszcze zielona w temacie chust i nosideł i potrzebuję fachowej porady, mam nadz, że pomożecie....? Poszukuję czegoś dla mojego 8-mies synka . W trakcie szukania natrafiłam na nosidło WOMAR RAINBOW ZAFFIRO. Czy macie jakieś doświadczenia z tym nosidłem? Proszę o pomoc.

  2. #2
    Chusteryczka Awatar rhodiana
    Dołączył
    Feb 2010
    Miejscowość
    Bieruń
    Posty
    1,501

    Domyślnie

    ................
    A inaczej nie dałoby rady? Post nic nie wniósł, a jego wydźwięk jest mało sympatyczny.
    Może warto się ugryźć w język następnym razem.

    Zatem się gryzę.. a i przepraszam jeśli kogoś uraziłam to nie było w mojej intencji
    Ostatnio edytowane przez rhodiana ; 21-03-2011 o 09:32

  3. #3
    Chustoholiczka Awatar Bonita
    Dołączył
    Dec 2009
    Miejscowość
    W-wa
    Posty
    4,117

    Domyślnie

    Nikt tu nie używa nosideł WOMARa. Tu się nosi zdrowo, w chustach lub ergonomikach Poczytaj forum a zrozumiesz
    Basia 29/08/2009 Jacuś 15/08/2012

    Bycie położną grozi tym, że pęknie ci serce, ale to nic złego,
    ponieważ wydostanie się w ten sposób mnóstwo miłości.
    Staniesz się dzięki temu lepszą położną. [Stephen, mąż Iny May Gaskin]


  4. #4
    Chustoguru Awatar yanettee
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    8,342

    Domyślnie

    Kup dla smyka nosidło ergonomiczne, z prawdziwego zdarzenia, tak by nosić go zdrowo dla Niego i dla Ciebie z przyjemnością.
    Mama Kubusia i Basi

  5. #5
    Chustopróchno Awatar Mayka1981
    Dołączył
    Apr 2009
    Miejscowość
    Krapkowice
    Posty
    12,792

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mogway_aisha Zobacz posta
    Hej,