Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Pomoc !

  1. #1
    Chustonówka Awatar Karibu
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    17

    Domyślnie Pomoc !

    Witam. Jestem tutaj nowa. W październiku spodziewam się Dzidziucha (chyba chłopca). Podjęłam już decyzje, że będę go nosiła przy sobie (najlepiej cały dzień). Przeglądam to forum i inne stronki i mam straaaszny mętlik w głowie, ponieważ strasznie dużo jest tych informacji o chustach, a ja nie znam się na ich dobieraniu. Z tego co poczytałam to chciałabym tkaną, ale dość miękką, dobrą chustę - od pierwszych dni mojego maleństwa. Proszę o pomoc - gdzie kupić i jakiej firmy i jaką długość (mam 1,60, mąż- 1,80). Może wy macie jakieś do odsprzedania, które byłyby dobre dla mnie i mojej rodziny. Pozdrawiam serdecznie i proszę o wyrozumiałość. (:

  2. #2
    Chustomanka
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    1,299

    Domyślnie

    Witaj!

    Tutaj znajdziesz chusty do kupienia: http://www.chusty.info/forum/forumdi...p?107-Sprzedam

    Z wyborem Ci nie pomogę. Ja jako pierwszą kupiłam tą, która mi wpadła w oko

  3. #3
    Chustonówka Awatar Karibu
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    17

    Domyślnie

    hm... mieszkam między Piłą a Bydgoszczą i zastanawiam się czy jakas Chusto-Mama nie miałaby ochotę się spotkać. Mogę dojechać (Piła, Poznań, Bydgoszcz - te regiony). Czekam na propozycje i pozdrawiam. (:

  4. #4
    Chustoholiczka Awatar Agut
    Dołączył
    Aug 2009
    Miejscowość
    okolice Grodziska M.
    Posty
    4,325

    Domyślnie

    zagladnij na bazarek! tam masz chust mase! a na pocztaek to w sumie każda bedzie dobra! byle by sie Tobie podobałą! szukaj najlepiej mięciutkiej chusty tak zeby była milusia dla niemowlaka! moze Vatanai, moze jakąs nati , albo girasolka jakiegos..... tyle tego jest ze znajdziesz na pewno cos co Ci sie spodoba.