Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 68

Wątek: HELP - nosidło turystyczne

Chusteryczka Awatar Frezis
    Miejscowość
    Warszawa

Domyślnie HELP - nosidło turystyczne

Dziewczyny,
    moja siostra (nie chustowa) w lipcu wybiera się w góry z dzieckiem. I wpadli na pomysł, żeby wypożyczyć nosidło turystyczne. Widział to ktoś? Używał? Czy to dobre?
    Chusty im się podobają, tylko ceny nie bardzo, to dla nich duży wydatek. Mają takie stare nosidełko - wisiadełko ale jest bardzo sporadycznie używane.
    Zastanawiam się czy na prezent urodzinowy nie wrzucić jej jakiejś chusty wiązanej. Tylko jakiej? Poradzicie coś?
    Sama mam tylko Nati Ontario, nie znam się na chustach...
    Dzieci to... kupa. Kupa radości i kupa kupy I jeszcze kupa zmartwień...

Franek (Kako) 02.02.2008
    Krysia (Izia) 26.10.2009
    Janek 30.07.2014

www.wysokipoziomcukru.pl
    www.dalekiswiat.pl
    zdjeciarka.blogspot.com

Według psychologów dzieci wyrastają z lęku separacyjnego po drugim roku, nie piszą kiedy wyrastają z niego matki...

Chustoholiczka Awatar hanti
    Miejscowość
    Warszawa-Żoliborz

Domyślnie

a może jeśli oni są nosidełkowi, bezpieczniej będzie im sprezentować nosidło ergonomiczne ?

A cena nosidła turystycznego przekracza cenę niektórych chust, więc to żadna oszczędność
    Doradca-Partner Akademii Noszenia Dzieci

Kuba (27.01.02), Lola (17.12.03), Kinia Antosia (5.08.06), Kamila Dyś (31.08.08)

and life's like an hourglass glued to the table,
    No one can find the rewind button girl
    So cradle your head in your hands.
    And breathe, just breathe, whoa breathe, just breathe

Chustomanka
    Miejscowość
    Warszawa-Wola

Domyślnie

Dużo zależy od tego, w jakim wieku jest dziecko. Choć jeśli chodzi o wisiadełko, to dla nikogo nie jest polecane.