Pokaż wyniki od 1 do 13 z 13

Wątek: niemowlak i chusta

  1. #1
    Chustonówka
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    2

    Domyślnie niemowlak i chusta

    kurcze znowu zakładam temat
    ale nie znalazłam podobnego....

    Chciałabym się zapytać które z Was noszą dzieci w chuście od pierwszych tygodni?


    Zastanawia mnie
    czy w kołysce dziecku nie garbią sie za bardzo plecki?
    czy kieszonka jest naprawdę dobra/bezpieczna dla niemowlaka?
    to samo pytanie do koali

    jakie jeszcze sposoby polecacie - z własnego doświadczenia.
    na początek głw. interesują mnie takie gdzie można się krzątać po domu.

  2. #2
    Chusteryczka Awatar doominikaa
    Dołączył
    Feb 2008
    Miejscowość
    Łódź
    Posty
    2,449

    Domyślnie

    ja zaczęłam jak młoda miała tydzień - a jestem początkująca.
    W kołysce nie chciała, nosilam w kieszonce ( i noszę)
    idealny sposób na uspokojenie, przytulenie się do mamy, na zrobienie sobie herbatki... uwielbiam chustę
    Certyfikowany Doradca Noszenia ClauWi®, niepraktykujący ale z sentymentem.
    Matka Mateusza (wrzesień 2005) i Małgośki (styczeń 2008), była chustonoszka, ale trzymająca jeszcze szmaty w szafie.
    No chustopróchno po prostu.



  3. #3
    Chusteryczka Awatar Kanga
    Dołączył
    Jun 2007
    Miejscowość
    Warszawa,Mokotów
    Posty
    2,709

    Domyślnie Re: niemowlak i chusta

    Cytat Zamieszczone przez Liw

    Zastanawia mnie
    czy w kołysce dziecku nie garbią sie za bardzo plecki?
    czy kieszonka jest naprawdę dobra/bezpieczna dla niemowlaka?
    to samo pytanie do koali

    pomyśl jak zgarbione plecy ma dziecko w twoim brzuszku w dodatku do góry nogami tam siedzi

    a tak naprawdę.. kołyska jest bardzo dobra jeżeli jest prawidłowo ułóżona. kieszonka i kangurek również są świetnymi pozycjami od pierwszych dni.