Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: od czego zaczac 7 miesiecy

Chustonówka Awatar fedi
    Miejscowość
    oslo

Domyślnie od czego zaczac 7 miesiecy

witam
    jestem lekko zielona w temacie i prosze o rade. zamierzam kupic chuste dla mojej 7 miesiecznej corki (z mysla o przyszlosci oczywiscie)
    zamierzam nosic ja niebawem na plecach-to chyba cenna uwaga.aaaa mysle ze jestem w rozmiarze m

Chustopróchno Awatar Mayka1981
    Miejscowość
    Krapkowice

Domyślnie

a skąd jesteś?
    najlepiej zacząć od wybrania się na jakieś spotkanie chustowe - zajrzyj do działu warsztaty/spotkania albo pomocne chustomamy, na pewno ktoś Ci osobiście pokaże co i jak i zaprezentuje różne rodzaje chust i noszenia...

a i jeszcze zajrzyj na chustostragan - i wybierz to co Ci kolorystycznie (i cenoeo...) pasi...

uniwersalna jest chusta tkana długa - długość 4.6 czyli standard pasuje na większość osób i pozwala większość wiązań

powodzenia!
    A. 27.01.2009 B. 22.09.2010 M.14.07.2015
    Akredytowana Doradczyni po kursie Akademii Noszenia Dzieci chustomama.pl

Chustomanka Awatar busia
    Miejscowość
    Dublin

Domyślnie

A czy pouch dla 8 miesięcznego dziecka polecacie (8,5kg)? Karmię piersią więc zależy mi na łatwym zakładaniu/ściąganiu. Mam manducę, ale średnio jak narazie jestem zadowolona no i poza tym chcę wzbogacic moją kolekcję Miałam pożyczoną kiedyś chustę tkaną jak Zosia była mała, bardzo bardzo super dla mnie dla córeczki też (szybko zasypiała), W manduce złości się i długo nie lubi przebywać. Być może dlatego iż czuje że nie na niej się skupiam tylko np na gotowaniu obiadu no i złości się Bardzo podobają mi się pouch-e. Doradzcie drogie chustofe maniaczki
    Beata, mama Zosi (15.02.2009) i Mikolaja (6.01.2011) , żona Łukasza

Chustofanka
    Miejscowość
    UK

Domyślnie