Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14

Wątek: warto kupić?

  1. #1

    Domyślnie warto kupić?

    czesc babeczki, pewnie źle umieszczam posta, ale szukam juz z pół godz. i tu mi on najbardziej pasuje...jestem tu nowa, chciałabym kupic chuste i Was zapytać czy ta bedzie dla mnie ok?

    http://www.allegro.pl/item715039064_...ga_chusta.html

    czy materiał z którego jest wykonana jest w porządku, aby spełniała swoją funkcję? bardzo podoba mi się kolor

    nie znam się i nie operuje tym nazewnictwem co do chust, jak byście ja nazwały?

    Moja dziewczynka ma 2 tygodnie - bedzie dla niej dobra?

    Juz stoje na górze...i bardzo Wam sziękuję za opienie

  2. #2
    Chusteryczka Awatar atelka
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    2,901

    Domyślnie

    ja osobiście wolę dołożyć i kupić chustę firmową bo jestem 100% pewna że jest przeznaczona do noszenia dzieci, ma odpowiednie certyfikaty...


    jeśli nie jesteś pewna czy chcesz nosić w chustach to lepiej umówić się z mamą chustonoszką z okolicy. na pewno ktoś pomoże.
    Aś, Julek '08 i Alik '11

  3. #3
    Chustomanka Awatar jana
    Dołączył
    Oct 2008
    Miejscowość
    wrocław
    Posty
    1,484

    Domyślnie

    używane, markowe elastyki są o parę groszy drozsze a pewne

  4. #4
    Chusteryczka Awatar lalika
    Dołączył
    Jul 2008
    Miejscowość
    Opole
    Posty
    1,679

    Domyślnie

    Ta kobieta proponuje też chusty tetrowe
    To jakiś żart?

  5. #5

    Domyślnie

    firmowe - tzn.?

    mozecie rzucić jakims linkiem, gdzi emoge je kupic, zeby miec pewność że są oryginalne? na stronce klubkangura np.?

    no i nie ukrywam że zalezy mi zeby tez jakos wyglądać - ta złota bardzo mi się podoba, no ale wazne zeby była z takiego materiału jak powinna

    dzieki za tak szybkie odpowiedzi i prosze o jeszcze

  6. #6
    Chusteryczka Awatar hexi
    Dołączył
    Feb 2008
    Miejscowość
    Warszawa
    Posty
    2,349

    Domyślnie