Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: chusty z domieszkani i chusty bawełniane

  1. #1
    Chustonówka
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    26

    Domyślnie chusty z domieszkani i chusty bawełniane

    Witam Was ponownie

    Studiuję forum, czytam różne porady dotyczące, jaką chustę wybrać (ja dopiero zaczynam), piszecie przeważnie, żeby wybrać to, co podoba się kolorystycznie.

    Jednakże producenci używają różnych materiałów - różnych domieszek do tkanin, różnych splotów. Interesuje mnie, jaki to ma wpływ na chusty - ich nośność, miękkość....

    Słyszałam wiele o jedwabiu, że chusta z taką domieszką jest dobra zarówno na lato, jak i na zimę, że jest bardzo miękka i z rozmowy z jedną chustową mamą wywnioskowałam, że to w ogóle coś najfantastyczniejszego, co wyprodukowano, ale jak się to ma do nośności.

    A co daje wełna, len., konopie?
    Z lektury forum wiem, że nie ma chust na zimę, gdy ż w zimie trzeba się ubrać, ale czy wtedy sprawdzi się np. bambus?

    Czy mogłybyście porównać także np. bambus i jedwab, bambus i len itd....
    Jaka chusta jest dobra zarówno dla maluszka (moja córeczka ma dopiero kilka tygodni), która chusta posłuży jej długo nawet do kilku lat?
    Chusty są generalnie drogie.
    Byłabym wdzięczna za jakieś dłuższe wypowiedzi, bo nigdize nie znalazłam tych informacji zgromadzonych razem.

    Pytam tak szczegółowo, gdyż w większości wątków dziewczyny zachwycają się kolorami i wzorami, a mnie zainteresowały właśnie właściwości poszczególnych tkanin.

    Bardzo proszę napiszcie.

    Spragniona informacji i poszerzenia swojej wiedzy o chustach.
    Dominika

  2. #2
    Chustofanka
    Dołączył
    Jul 2009
    Miejscowość
    Gdańsk
    Posty
    208

    Domyślnie

    To forum ma naprawdę świetną wyszukiwarkę.Spróbuj!
    Tu podaję link do chuściarskiego slangu
    http://chusty.info/forum/showthread.php?t=9826
    Iskierka (19.03.2009)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów