Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: plecaczek- znĂłw źle

  1. #1
    Chustofanka
    Dołączył
    Dec 2007
    Miejscowość
    Kraków
    Posty
    249

    Domyślnie plecaczek- znów źle

    Po warsztatach, pełna wiedzy, zamotałam i znów coś źle, za nisko to wiem, ale jakoś pupa zapadła się chyba za nisko, nóżki za wysoko?
    Kasia mama Lucjana i Misi-Anioła

    http://michalinko.bloog.pl/

  2. #2
    Chustomanka Awatar aniuki
    Dołączył
    Dec 2007
    Miejscowość
    Wołomin
    Posty
    545

    Domyślnie

    hmmm ja motam plecaki dopiero od jakichs dwoch mcy wiec nie jestem znawcą ale na moje amatorskie oko jest to efekt nieodociagnięcia środkowej częsci chusty na pierwszym etapie. tzn gdy mały jest juz na plecach, ty pochylona dociągasz chustę nad ramionami. wtedy musiało cos sie poluzowac - najprawdopodobniej gdy się prostowałaś. i wtedy tez trochę Ci zjechał

    krawędzie są naciagnięte, ale one się naciagają podczas skręcania chusty na ramionach.

    mi pomaga najbardziej świadomość ze jak nie naciągnę dobrze i wysoko, to moje dziecko będzie mnie za chwilę kopało w nerki - ona uwielbia przyglądać sie temu co robie znad ramienia, a do tego musi byc naprawdę wysoko

    he widzę że sie motasz smiało w miejcach publicznych. podziwiam Cię bo ja jako dzikus strasznie sie przejmuję ze mi się cos nie uda przy większej widowni. a Ty w jakims centrum sie lansujesz - super

    powodzenia w motaniu!

  3. #3
    Chusteryczka Awatar anifloda
    Dołączył
    Jun 2007
    Miejscowość
    Poznań
    Posty
    2,520

    Domyślnie

    Mi się podoba! To dobrze, że pupa wpadła i jest niżej, w ten sposób materiał Ci spod niej nie wyjedzie. Co do wysokości, to ja rzeczywiście wiążę tak, że Kostek widzi ponad moim ramieniem, ale ja jestem mała, a on duży, więc jakoś samo tak wychodzi. Może spróbuj wiązać wyżej tak, żeby był na takiej wysokości, żeby mógł Cię objąć na szyję?