Hej, jeśli to niewłaściwe miejsce na pytanie, to proszę z góry o przeniesienie.
Czy ktoś może kupował w sklepie kangurkowo.pl? Po przejściach z nosimisie postanowiłam tym razem zapytać zanim w ogóle rozważę zakup![]()
Hej, jeśli to niewłaściwe miejsce na pytanie, to proszę z góry o przeniesienie.
Czy ktoś może kupował w sklepie kangurkowo.pl? Po przejściach z nosimisie postanowiłam tym razem zapytać zanim w ogóle rozważę zakup![]()
01.2014 G., 03.2016 L.
Kupowałam i tu i tu, i zdecydowanie lepsza jest obsługa kangurkowa. Nie ma się czego czepiać.
A tak szukam ciągle chusty krótkiej, znudziło mi się polowanie na la vita od yaro, jakoś konopii nie robią w moich kolorach, a tam są chusty Heartiness z 50% lnu w składzie po 200-300zł. Wprawdzie nie znalazłam o marce za dużo, a to co znalazłam na forum mi nie pasuje do cen tam, no i skracać bym musiała, ale gotowa jestem zaryzykować jeśli sklep jest ok i zupełnie serce do szukania tanich konopii stracę.
No przypadkiem wypatrzyłam tam naszyjniki silikonowe, muszę kupić mojej mamie, która jest nieskończoną strojnisią i cięgle ma straty w biżuterii ze względu na wnuki![]()
01.2014 G., 03.2016 L.
Dzięki Alasseo! To czekam na odpowiedź na mejla od nich i jakby co spokojnie zamówię chustę. A jak nie będzie, to chociaż te wieszadła dla babci na najbliższą okazję
Kornflejko, a na fb się da podejrzeć chociaż co ludzie sprzedają bez logowania? Czy trzeba mieć konto?
01.2014 G., 03.2016 L.
Ja zamawialam nosidlo. Bylo bezproblemowo.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
S 01.2015 | L 04.2017
Ukochaj - gadżety dla chustonoszących
O kurcze, to dopiero problem... Dobrze że się udało. Te nosimisie wyglądają jak czyiś sposób na darmowe pożyczki.
Ja po tygodniu zaczęłam dopytywać kiedy ten kurier będzie, zero konaktu, jak w końcu przyjechał to okazało się że zły rozmiar chusty dostałam. Stan też nienajlepszy, ale pisałam do producenta i stwierdzili że oni nie oznaczają chust jako 2 kat. bo są tani, ale jak jest szczególnie słaba, to powinnam dostać zwrot części pieniędzy. Z nosimisie zero kontaktu. Mąż wpadł na szczęście na pomysł żeby zadzwonić na numer z listu przewozowego, to chyba był prywatny właścicielki, obiecała wymianę chusty i zwrot 5% (najpierw chciała dać rabat na kolrjne zakupy, jasne, już biegnę tam kupować). Po czym znowu cisza. Jak już uznałam że to była ściema i po prostu odpakowałam i zaczęłam używać to co dostałam, to któregoś pięknego dnia pojawił się kurier z chustą na wymianę. Jakbym była złośliwa, to bym tą używaną już wrzuciła w jakąś siatę i mu dała, ale żal mi było kolejnych kupujących, co pewnie by ją dostali jako nową i nieużywaną bez prania nawet. Żeby nie było, nie chodziło o tygodniowe poślizgi, chustę zamawiałam na konkretną okazjęz 2 miesięcznym wyprzedzeniem, skończyłam temat miesiąc po tej okazji. No i zostałam z tą chustą pełną końcówek nitek wystających i błędów w tkaniu. Kasy obiecanej nigdy nie zobaczyłam.
W nosimisie więcej nic nie kupię i innych ostrzegam, o inne sklepy teraz pytam przed zakupem.
Ostatnio edytowane przez inwyt ; 29-01-2017 o 08:14
01.2014 G., 03.2016 L.
U nas też było dużo nerwów. Zamówiłam chustę, zapłaciłam, miała być w ciągu 14 dni. To miała być ostatnia chusta dla Józia na pożegnanie noszenia. Ja jestem cierpliwa i rozumiem kilka dni opoźnienia (tydzień), ale zdążyła zmienić się pora roku, a chusty nie było. Pieniędzy też nie. A z właścicielką zero kontaktu. Mogłam w tym czasie kupić inną na pożegnanie noszenia, ale miałam zablokowane 700 zł!
Nie polecam nosimisie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Kangurkowo polecam całym sercem. Jak jest jakiś problem od razu dzwonią i chcą go rozwiązać na korzyść klienta. Ja jestem mega zadowolona a jestem z tych problemowych
Z nosimisie miałam to samo, chusta, na którą się wyczekałam, kwalifikująca się na 2 gatunek, wysłałam maila z reklamacją i zero odzewu. Olałam, więcej nic tam nie kupię.
Szkoda, że wcześniej nie przeczytałam całego wątku. Zrobiłam zamówienie tydzień temu, a nie dostałam żadnej informacji o wysyłce, tel nie odpowiada, napisałam na fb i maila, ale cisza.Ktoś w tej firmie odpisuje na wiadomości? Inwyt może na pw podzielisz się nr tel do właścicielki?
Juleczka17.02.2013, Antoś
04.06.2017
Nathalio przepraszam za opoznienie, ale widzialam pytanie z tel, a jak zagladalam przez komputer to nie moglam znalezc gdzie ten telefon ktos chcial, zagladalam pod watek nony. Nie mam niestety tego numeruNie bede tam wiecej kupowac wiec nie zostawialam. To bylo cos z listu przewozowego, jakies pole z nrem kontaktowym dla kuriera do odbioru od nadawcy czy na wypadek zwrotu, cos w tym stylu.
01.2014 G., 03.2016 L.
Dzięki inwyt
Zamówienie zrobione i opłacone 1.02, mijają 2 tyg, a ja nie dostałam paczki, żadnego meila, nic, a tel nie odpowiada. Nagrałam się nawet na pocztę głosową i nic
Nie wiem, co zrobić. Kwota zakupu nieduża, ale trochę mi przykro, że ktoś okrada moje dziecko![]()
Juleczka17.02.2013, Antoś
04.06.2017
Zadzwon do biura rzecznika ochrony konsumenta. Wyślij mejla ze sie nie wywiązali z umowy i zglaszasz sprawę na policje.
"Szczęście dla ludzkości, że nie możemy zmusić dzieci, by ulegały wpływom wychowawczym i dydaktycznym zamachom na ich zdrowy rozum i zdrową ludzką wolę." J. Korczak