Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 29

Wątek: prośba o pomoc w wyborze nosidła

  1. #1
    Chustonówka
    Dołączył
    Oct 2016
    Posty
    6

    Domyślnie prośba o pomoc w wyborze nosidła

    Bardzo proszę o radę jakie nosidło wybrać. Próbuję nosić Malucha w chuście, niestety z małym powodzeniem, trafił mi się kolkowo-nieodkładalny wcześniak ze wzmożonym napięciem mięśniowym, teraz 5cio miesięczny i 7 kilowy, czekam aż usiądzie żeby przesiąść się w nosidło.
    Byłam już pewna zakupu TULI ale wpadłam na kilka negatywnych opinii i sama już nie wiem.. Może lepiej kupić mot, lunari lub zamówić u Pathi? Lepiej klamrowe czy hybrydę?
    Bardzo proszę o radę, jestem całkiem zielona w temacie i mam już mętlik w głowie..
    Dziękuję i pozdrawiam gorąco!

  2. #2
    Chustoholiczka Awatar Ola D.
    Dołączył
    Oct 2014
    Miejscowość
    Krosno <3
    Posty
    5,412

    Domyślnie

    Wypowiem się za siebie Ja mam nosidło po to, żeby nic nie wiązać - ma być szybko. Poza tym mój mąż raczej nie poradziłby sobie z hybrydą, nie mówiąc o mt.
    Szukając nosidła przymierzyłam Tulę i Manducę. U mnie Manduca wygrywa w cuglach. W Tuli jest mi niewygodnie choćby dlatego, że jestem chuda, a ona ma za długie pasy naramienne i w efekcie dziecko odchylało mi się do tyłu przez co bardzo czułam jego ciężar. Poza tym Manduca ma inny krój i dawała lepszą pozycję u synka - jego pupka nie była tak przyklejona, a nóżki były "na żabkę", a nie na rozjechaną żabę, jak w Tuli. Manducę uwielbiam, wynosiła mi średniaka, teraz nosi najmłodszą córeczkę, ale, gdybym jeszcze raz miała wybierać, pewnie kupiłabym nosidło regulowane.
    Mama dwóch Aniołków (+12. 2010 i +11.2018), Andrzejka (03.2012), Julka (04.2014), Martusi (09.2015), Karolka (10.2019) i Helenki (03. 2021)
    :

  3. #3
    Chustoholiczka Awatar Alassea
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    5,873

    Domyślnie