Pokaż wyniki od 1 do 15 z 15

Wątek: Pieluszki wielo. Od czego zacząć?

  1. #1

    Domyślnie Pieluszki wielo. Od czego zacząć?

    Czytam dużo waszych rozmów o pieluszkach wielo. I tak mnie coś tkneło, że może i ja spróbuję, może to nie takie trudne jak się wydaje. I tu moje pytanie ile pieluszek potrzeba na początek, jakie są najlepsze i gdzie kupić żeby nie popłynąć? Jakie akcesoria do pieluszek (proszki, bibułki itp.) Moje dziecię waży teraz ok 5 kg i ma 4 miesiące. Jestem zupełnie zielona w temacie więc prosilabym jak chłop krowie wytłumaczyć "z czym się je" pieluszki wielo

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  2. #2

    Domyślnie

    Wiele informacji znajdziesz w poradniku pieluszkowym znajdującym się tu: http://bobolider.pl/ , z tym zastrzeżeniem, że temperatura prania 30–35 st jest absolutnie niewystarczająca, minimum to 40 (z dodatkiem antybakteryjnym), a jak bez to 60. I dobrej jakości materiały spokojnie taką temperaturę znoszą. Na pytanie gdzie kupić ciężko odpowiedzieć, bo każdy ma inne potrzeby i dysponuje innym budżetem. Można kupić (choćby na allegro lub właśnie na stronie bobolider) niefirmowe pieluszki, tzw. chinki, ale z ich jakością bywa różnie. Można kupić używane na bazarku. A moim hitem jeśli chodzi o stosunek jakości do ceny są szyte na zamówienie pieluszki od naszej forumowej Agis. Są wyraźnie droższe od chinek, ale też wyraźnie tańsze od innych firmówek, a jakością absolutnie im nie ustępują. Co do wkładów powinnaś sama zdecydować czy wolisz wkłady naturalne, droższe i dłużej schnące (np. bambusowe) czy tańsze (choć to nie jest regułą) i szybkoschnące wkłady z mikrofibry. Przy takim maluchu można na początek spróbować ze starą dobrą tetrą, pewnie masz jej całkiem sporo





  3. #3
    Chustomanka
    Dołączył
    Nov 2015
    Posty
    517

    Domyślnie

    http://www.babyetta.pl/pl/i/Pieluszkowe-ABC/19