Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 54

Wątek: kilka początkujących pytań

  1. #1
    Chustonówka
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    18

    Domyślnie kilka początkujących pytań

    Witam,
    Jestem tutaj nowa i dopiero ogarniam się w temacie pieluszek wielorazowych. Spodziewam się dopiero dzieciaczka, więc w pewnych kwestiach jestem zupełnie zielona. Chciałabym się poradzić/dopytać w kilku kwestiach i byłabym wdzięczna za porady
    1. Używanie kremów do pupy wpływa negatywnie na chłonność pieluszki. A jak to jest z posmarowaniem dziecka oliwką lub kremem po kąpieli? Nie należy w takim wypadku smarować pupy?
    2. Czy praktyczniej (np. ze względu na gojącą się pępowinę) przez jakiś czas używać pieluch jednorazowych? Gdzieś czytałam, że kupka dziecka na początku jest inna i niektórzy używają pampersów przez pierwsze 2 tygodnie-1 miesiąc. Nie jestem fanatyczną ekolożką, ale nie wiem czy po zapoznaniu się z wygodą jednorazówek zdecyduję się na wielorazówki Co o tym sądzicie?
    3. Wymyśliłam sobie zestaw: 5-7 SIO, 5-7 formowanek i tyle samo otulaczy. Do tego jeszcze chcę pieluszki składane, wkłady dopinane i wkłady sucha pupa (czy są one konieczne?), ale jeszcze nie wiem w jakich ilościach. Czy mniej więcej dobrze oszacowałam ilości?
    4. Czy w rozmiar one size włożę noworodka i nie będzie on dla niego za duży? Jeśli tak to które firmy mają taki rozmiar żeby i noworodek i niemowlę mogło skorzystać z pieluszki?
    5. Czy wkłady do pieluszek są uniwersalne? Tzn. jeśli kupię wkład bambusowy firmy A to będzie on pasować do pieluszki/otulacza firmy B? To samo pytanie dotyczy formowanek i otulaczy.
    6. Czy wkładów do otulaczy/pieluszek składanych można używać w formowankach?
    Będę wdzięczna za wszystkie odpowiedzi
    Ostatnio edytowane przez akws ; 06-04-2015 o 16:02

  2. #2

    Domyślnie

    tez jestem ciekawa co z tym pępkiem



  3. #3
    Chustoholiczka Awatar kornflejka
    Dołączył
    Aug 2013
    Miejscowość