Pokaż wyniki od 1 do 16 z 16

Wątek: Witam serdecznie wszystkich forumowiczów!

  1. #1
    Chustonówka
    Dołączył
    Aug 2014
    Miejscowość
    okolice Warszawy
    Posty
    0

    Smile Witam serdecznie wszystkich forumowiczów!

    Witam

    Od długiego czasu przeglądam forum, i długo zbierałam się do założenia konta. Jestem teraz w 8 miesiącu ciąży, a w brzuszku dojrzewa moje pierwsze dziecko Syn Leon.
    Chustami zainteresowała mnie znajoma, która od początku chustowała swojego synka, a teraz przeszli na nosiła bo młody ma już ponad rok.

    Nie ukrywam, że jestem totalnie zielona w tym temacie
    Dlatego moje drogie mam nadzieje, że dużo się od Was nauczę w tym temacie, i niedługo będę umiała wybrać odpowiednią chustę dla mojego malucha.

    Tymczasem jeszcze raz dzień dobry

  2. #2
    Chustopróchno Awatar magnus
    Dołączył
    Jun 2008
    Posty
    10,882

    Domyślnie

    Dzień dobry
    Dobrze, że się ujawniłaś
    Piękne imię będzie miał Twój synek.

  3. #3
    mamru
    Guest

    Domyślnie

    witaj

  4. #4
    Chustonówka
    Dołączył
    Aug 2014
    Miejscowość
    okolice Warszawy
    Posty
    0

    Domyślnie

    Dziękuje bardzo
    Powiem szczerze-jak mi koleżanka mówiła, że temat chust wciąga to trochę myślałam, że przesadza. Jednak muszę przyznać racje bo temat wciągnął mnie po uszy

  5. #5
    Chusteryczka Awatar anqa
    Dołączył
    Dec 2009
    Miejscowość
    Gdańsk / Sopot / Warszawa
    Posty
    2,192

    Domyślnie

    witaj

  6. #6
    Chustopróchno Awatar Anyczka
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    14,898

    Domyślnie

    Witaj Oj, zobaczysz, jak wciąga, a potem jeszcze pieluszki wielorazowe, potem jeszcze kilka etapów, i na końcu teściowie przestają z Tobą rozmawiać
    (żartowałam, żartowałam... ale to wciąga...

  7. #7
    Chustonówka
    Dołączył
    Aug 2014
    Miejscowość
    okolice Warszawy
    Posty
    0

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Anyczka Zobacz posta