Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 32

Wątek: Kieszonki one size - od kiedy?

  1. #1
    Chustonówka
    Dołączył
    Jul 2014
    Posty
    11

    Domyślnie Kieszonki one size - od kiedy?

    Dziewczyny, kiedy w praktyce można założyć maluszkowi na pupe kieszonkę w rozmiarze one size?


  2. #2
    Chustoholiczka Awatar kustafa
    Dołączył
    Dec 2013
    Miejscowość
    na detoksie
    Posty
    4,890

    Domyślnie

    zależy od budowy dziecka oraz fasonu pieluchy. niektóre marki (np. babyetta) mają mniejszy, zgrabniejszy krój - inne większy.
    ale OS jest mniej więcej od 4 kg.



    Są dwie grupy matek: te, które mają kryzysy i te, które się do nich nie przyznają

  3. #3
    Chustonówka
    Dołączył
    Jul 2014
    Posty
    11

    Domyślnie

    To potwierdziłaś moje zdanie. Ja pieluchowałam wielorazowo starszego jak skzończył rok, więc nie mam doświadczenia z noworodkiem czy niemowlakiem.


  4. #4
    Chustomanka Awatar jana
    Dołączył
    Oct 2008
    Miejscowość
    wrocław
    Posty
    1,484

    Domyślnie

    Potwierdzam, wiekszosc na 4 kg juz sie nadaje

  5. #5
    Chustofanka Awatar kasikader
    Dołączył
    Jan 2014
    Miejscowość
    lubelskie
    Posty
    348

    Domyślnie

    ale chinki zaczelam od 5kg, dalo się...tylko ubranka żadne nie pasowaly na pupe... dobrze ze szybko lato sie zrobilo. Polskie OS będą zdecydowanie bardziej pasowaly

  6. #6
    Chustonówka
    Dołączył
    Jul 2014
    Posty
    11

    Domyślnie

    Przed nami zima, ale i tak chyba na spacery zostaną jednorazówki, bo to nigdy nic nie wiadomo przy takiej małej dupce. Pozostaje czekać jakich wymiarów urodzi się chłopak


  7. #7
    Chustofanka Awatar kasikader
    Dołączył
    Jan 2014
    Miejscowość
    lubelskie
    Posty
    348

    Domyślnie