Strona 16 z 17 PierwszyPierwszy ... 6891011121314151617 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 301 do 320 z 321

Wątek: Kartonowe ksiazeczki dla najmlodszych

  1. #301
    Chusteryczka Awatar agum
    Dołączył
    Jan 2013
    Miejscowość
    Warszawa, Ursynów
    Posty
    2,377

    Domyślnie

    nie wiem czy nie byla juz linkowana wcześniej ale dziś taką o to kupilam na prezent i podoba mi się
    http://lubimyczytac.pl/ksiazka/4235583/spij-kroliczku
    Helenka 30.04.2013
    Julek 09.04.2017

  2. #302
    Chusteryczka Awatar wruuuu
    Dołączył
    May 2012
    Miejscowość
    Kraków
    Posty
    2,728

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez agum Zobacz posta
    nie wiem czy nie byla juz linkowana wcześniej ale dziś taką o to kupilam na prezent i podoba mi się
    http://lubimyczytac.pl/ksiazka/4235583/spij-kroliczku
    Potwierdzam króliczej jest bardzo fajny.

  3. #303

    Domyślnie

    Też potwierdzam . Lubimy króliczka.

  4. #304

    Domyślnie

    Czy ktoś rozwieje moje wątpliwości?
    Kupiłam śpiewankę o krasnoludkach i mam dwie identyczne rozkładówki z tekstem "Pod grzybkami nasze budki...". Tak powinno być, czy mam wadliwy egzemplarz? Nie pasuje mi to do piosenki.

    Niko 2012, Zo 2017

  5. #305
    Chusteryczka Awatar Nastusienka
    Dołączył
    Jan 2014
    Miejscowość
    Żyrardów
    Posty
    1,666

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mamata Zobacz posta
    Czy ktoś rozwieje moje wątpliwości?
    Kupiłam śpiewankę o krasnoludkach i mam dwie identyczne rozkładówki z tekstem "Pod grzybkami nasze budki...". Tak powinno być, czy mam wadliwy egzemplarz? Nie pasuje mi to do piosenki.

    Masz wadliwy egzemplarz, u mnie każda rozkladowka inna
    Anielka 19.04 (*) Staś 13.12 Helenka 12.04

    Każde 60 sekund złości pozbawia nas minuty szczęścia.

  6. #306

    Domyślnie

    Potwierdzam, wadliwy.

  7. #307

    Domyślnie

    A ile macie kartek łącznie z okładkowymi? I jaki tekst na ostatniej rozkładówce?
    Niko 2012, Zo 2017

  8. #308
    Chustopróchno Awatar qqrq5
    Dołączył
    Dec 2008
    Miejscowość
    zachodniopomorskie
    Posty
    10,034

    Domyślnie

    U mnie jest piec rozkladanek i na ostatniej
    [*] i
    Ignaś 07.04.2008 Staś 07.05.2013

    Pisze z telefonu wiec czasami brakuje mi polskich liter

  9. #309

    Domyślnie

    Ostatnie strony mam takie same, ale rozkładówek 6 (kartek 7). Czyli z tekstem ok, po prostu dołożyli tą jedną rozkładówkę omyłkowo.
    Niko 2012, Zo 2017

  10. #310
    Chustonoszka Awatar MrsKJ
    Dołączył
    May 2012
    Miejscowość
    Radom
    Posty
    117

    Domyślnie

    Nowości wydawnictwa Olesiejuk:


    R. 18.04.2015

  11. #311

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MrsKJ Zobacz posta
    Nowości wydawnictwa Olesiejuk:


    Mimo ze ilustracyjnie cienko, stare nasze leza w czesciach (w sumie to tez znak ze eksploatowane), milosc chwilowa syna do ioo ioo i pewnie na strazakow sie skusimy.

  12. #312

    Domyślnie

    Dziura Butenko to kartonówka! Jaa, nie wiedziałam. Taka fajna dla maluchów, tu środek oglądałam https://matkawariatka.pl/nowosci-bib...ce-malucha-18/

  13. #313
    Chustoguru Awatar natala
    Dołączył
    Feb 2008
    Miejscowość
    Londyn
    Posty
    9,383

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez martamwmw Zobacz posta
    Dziura Butenko to kartonówka! Jaa, nie wiedziałam. Taka fajna dla maluchów, tu środek oglądałam https://matkawariatka.pl/nowosci-bib...ce-malucha-18/
    Kurczatka-gapiszatka tez sa na kartonie i z nowosci jeszcze Maly atlas ptakow Ewy i Pawla Pawlakow.

    a Dziura jest fajna, bo ma dziure powiedzialby moj syn, gdyby umial mowic
    natala mama Franka (29.11.2007), Wojtka (06.08.2010) i Szymka (07.07.2016). doradca po kursie podstawowym DieTrageschule®
    Never try to help someone unless they are ready to be helped Jeff Foster

  14. #314

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez natala Zobacz posta
    Kurczatka-gapiszatka tez sa na kartonie i z nowosci jeszcze Maly atlas ptakow Ewy i Pawla Pawlakow.

    a Dziura jest fajna, bo ma dziure powiedzialby moj syn, gdyby umial mowic
    Dziura jest w drodze do nas. No i jest prawdziwa dziura .. Gapiszonek tez juz doczytalam ze karton, ale wezme za miesiac.

    Pawlakowie to karton? Tez nie wiedzialam.
    Ostatnio edytowane przez martamwmw ; 04-10-2017 o 08:00

  15. #315

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MrsKJ Zobacz posta
    Nowości wydawnictwa Olesiejuk:


    Ktoś gdzies widział?? Powinno być dawno, a nie ma internetowo...

  16. #316

  17. #317
    Chustomanka
    Dołączył
    Oct 2015
    Miejscowość
    Śląsk
    Posty
    1,402

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez martamwmw Zobacz posta
    Ktoś gdzies widział?? Powinno być dawno, a nie ma internetowo...
    A tych strażaków w końcu gdzieś upolowałaś?


  18. #318

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Krycha Zobacz posta
    A tych strażaków w końcu gdzieś upolowałaś?
    Były w biedrze, ale mimo iz wiedzialam ze ilustracje nie sa powalajace, chodzilo o strazakow, to jednak odpuscilam. Pojawily sie inne ruchome po drodze, np. Trzy swinki, ktore są urocze i nam wystarczy .
    Gaweł 11.2015 # Karol 10.2017

  19. #319

    Domyślnie

    Szukam jakieś fajnej pozycji kontrastowej dla młodszego i natrafiłam na Ancyklopka, cudowna i nietuzinkowa seria. Ja lubie takie brzydactwa .

    https://www.google.pl/search?q=ancyk...cFn0u_IqsZWHM:

    Gaweł 11.2015 # Karol 10.2017

  20. #320

    Domyślnie

    Trochę kartonówek od Kapitana nauki. Nie mam od nich jeszcze żadnej książki, ale mamy grę Loteryjke i uwielbiamy http://www.srokao.pl/2018/04/kapitan...jmodszych.html
    Gaweł 11.2015 # Karol 10.2017

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •