Pokaż wyniki od 1 do 12 z 12

Wątek: Tkana czy elastyczna ?

  1. #1
    Chusteryczka
    Dołączył
    Apr 2014
    Miejscowość
    Gdanisk
    Posty
    1,753

    Domyślnie Tkana czy elastyczna ?

    Cześć chustowiczki!

    W maju przyjdzie na świat moje dziecko i chciałabym dobrać jakąś chustę. Podoba mi się Lenny Lamb i byłam już dwa razy zdecydowana kupić, ale jakoś tak wyszło że nadal nie wiem jaką. Zastanawiam się nad chustą elastyczną (bo niby jest najlepsza dla maluchów, chociaż z drugiej strony gdzie indziej widziałam że niekoniecznie...) a tkaną (tutaj bardziej przemawia fakt że będzie to zakup na dłużej). Nie znam się kompletnie na dzieciach, to moje pierwsze i może tutaj by przemawiał argument nad chustą elastyczną, jako że chyba łatwiej ją zawiązać.

    Jeszcze biorę pod uwagę że zaraz lato, i nie chcę kompletnie się zapocić (tutaj chyba wygrywa tkana chusta). Pomóżcie jakoś rozwiązać problem, biorąc pod uwagę mój przypadek . Dzięki!.

    Pozdrawiam,

    Mikalina

    PS. Zauważyłam właśnie na stronie chusty żakardowe. Czym różnią się od tkanych i czy nadadzą się dla noworodka ? Są takie piękne .
    Ostatnio edytowane przez Mikalina ; 11-04-2014 o 10:59

  2. #2
    Chusteryczka Awatar urticea
    Dołączył
    Sep 2011
    Miejscowość
    Kraków
    Posty
    1,731

    Domyślnie

    tkana ..tylko nie jestem przekonana czy akurat LL dla noworodka.. imo - nie.
    dużo jest wątków na ten temat, poszukaj
    08.2011 04.2014

  3. #3
    Chustoguru Awatar yanettee
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    8,342

    Domyślnie

    mówią że tkana, choć ja wolałam elastyk, ale tylko na samiuski początek i szybko przeszłam na tkaną
    Mama Kubusia i Basi

  4. #4
    Chustoholiczka Awatar guzik
    Dołączył
    Jan 2011
    Miejscowość
    Łódź
    Posty
    5,845

    Domyślnie

    Tkana. Elastyki nie są tak uniwersalne i lepiej jednak tkaną otulić maleństwo. A żakard to chusta tkana, ale w inny sposób niż skośnokrzyżowa.