Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 151

Wątek: PYTANIA dotyczące Bazarku pieluszkowego

  1. #41
    Chustoholiczka
    Dołączył
    Dec 2013
    Miejscowość
    na detoksie
    Posty
    4,964

    Domyślnie

    wow, cudnie
    dziękuję moderacjo za błyskawiczny odzew

  2. #42
    Chustonówka
    Dołączył
    Jul 2014
    Posty
    10

    Domyślnie

    Proszę o sprawdzenie i aktywacje dwóch ogłoszeń w dziale bazarek pieluszkowy.

  3. #43
    Chustomanka Awatar Jazzoo
    Dołączył
    Apr 2007
    Miejscowość
    Sztokholm
    Posty
    1,296

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sylwia31 Zobacz posta
    Proszę o sprawdzenie i aktywacje dwóch ogłoszeń w dziale bazarek pieluszkowy.
    zatwierdzilam
    mama A-99, I-06, M-10 i M-12

  4. #44
    Chustonówka
    Dołączył
    Jul 2014
    Posty
    10

    Domyślnie

    proszę o skasowanie wątków

  5. #45
    Chustofanka Awatar ignasiamama
    Dołączył
    Feb 2012
    Miejscowość
    Warszawa Wola
    Posty
    192

    Domyślnie

    Czy jest gdzieś zapis ile czasu powinno się czekać na przelew od Kupującej, żeby uznać, że zrezygnowała i mogę sprzedać pieluszkę następnej osobie w kolejce?

  6. #46
    mamru
    Guest

    Domyślnie

    ignasiamamo z tego co kojarzę chyba nie ma takiego zapisu, zaraz zerknę jeszcze do regulaminu. A długo czekasz?
    w sumie są wkacje, ktoś mógł/wyjechać/zapomnieć etc. no ale z drugiej strony ile można czekać..

  7. #47
    Guest
    Guest

    Domyślnie

    Nie, nie ma - generalnie wedle uznania punkt 4 http://www.chusty.info/forum/showthread.php/113427-FAQ). Szczegolnie jezeli kupujaca przez kilka dni nie odpowiada na PW itp.. to tym bardziej mozesz zaproponowac pieluszke nastepnej osobie. Tylko zawsze warto taka transakcje ocenic przez iTrader.

  8. #48
    Chustofanka Awatar ignasiamama
    Dołączył
    Feb 2012
    Miejscowość
    Warszawa Wola
    Posty
    192

    Domyślnie

    Ok, dzięki. Czekam od zeszłego tygodnia i w sumie dziewczyna sama pilnowała kolejki i poprzednio pisała do mnie a teraz od kilku dni cisza - ani w wątku ani na prywatną wiadomość nie odpowiedziała. Poczekam jeszcze do końca tygodnia, ale w niedzielę ja z kolei wyjeżdżam.

  9. #49
    Chustonówka
    Dołączył
    Jul 2014
    Miejscowość
    Kraków
    Posty
    19

    Domyślnie

    Hej, w tamtym tygodniu dodałam ogłoszenie o sprzedaży, zniknęło, zostało przywrócone i znów zniknęło w poniedziałek. W poniedziałek dodałam jeszcze raz ogłoszenie z nowymi pieluchami dodatkowo i nadal nie zostało zamieszczone. Zgłaszałam to mailowo i poprzez formularz i nie wiem czy mam czekać, czy coś źle w nim napisałam, czy mogę prosić o odpowiedź?

  10. #50
    Chustoguru Awatar Eyja
    Dołączył
    Nov 2007
    Miejscowość
    Miasto Spotkań
    Posty
    6,065

    Domyślnie

    Wybacz, jestem w szpitalu, nie widzialam Twojej prosby. Juz zatwierdzilam post, sprawdzisz czy wszystko ok?
    Nie tak.
    Nie teraz.
    Nie w ten sposób.
    Pojawia się zbyt wcześnie i zbyt nieoczekiwanie.
    To, co nieuchronne
    Jest potwornie przedwczesne.
    Powinno przyjść dopiero później.
    Jutro. Za rok. Za sto lat.

    [Gerhard Zwerenz]


  11. #51
    Chustonówka
    Dołączył
    Jul 2014
    Miejscowość
    Kraków
    Posty
    19

    Domyślnie

    Wszystko w najlepszym porządku. Życzę dużo zdrowia i dziękuję za szybką reakcję. Pozdrawiam

  12. #52

    Domyślnie

    kurcze, wrzucilam wczoraj watek nowy o sprzedazy pielsuzek i do teraz sie nie ukazal. Moze jest z nim jakis problem? wczesniej wrzucilam jeden, kilka tygodni temu i od razu sie wyswietlil. Powinnam zalozyc go raz jeszcze? moze cos zle kliknelam? dziekuje

  13. #53
    Chustomanka Awatar Jazzoo
    Dołączył
    Apr 2007
    Miejscowość
    Sztokholm
    Posty
    1,296

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dreamcatcher2 Zobacz posta
    kurcze, wrzucilam wczoraj watek nowy o sprzedazy pielsuzek i do teraz sie nie ukazal. Moze jest z nim jakis problem? wczesniej wrzucilam jeden, kilka tygodni temu i od razu sie wyswietlil. Powinnam zalozyc go raz jeszcze? moze cos zle kliknelam? dziekuje
    Twoj watek zostal zatwierdzony.
    Nasz system anty-spamowy wylapuje posty/watki nowych uzytkownikow z mala iloscia postow, z zalacznikami, zdjeciami, linkami w poscie jako spam. Dlatego te posty/watki sa objete moderacja i czekaja na zatwierdzenie.
    mama A-99, I-06, M-10 i M-12

  14. #54
    Chustonówka
    Dołączył
    Feb 2013
    Miejscowość
    Wrocław
    Posty
    4

    Domyślnie

    Witam!
    Napisałam własnie posta na bazarku pieluszkowym, ale nie moge za nic w swiecie wkleic zdjec - ani zwyklym kopiuj i wklej, ani jako załącznik. Czy to jakis moj problem czy czegoś nie wiem? Pomijając fakt, ze choc forum sledze od dłuższego czasu, nie pisalam wcześniej - czy to ta kwestia?
    Bede wdzieczna za pomoc!

  15. #55

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jazzoo Zobacz posta
    Twoj watek zostal zatwierdzony.
    Nasz system anty-spamowy wylapuje posty/watki nowych uzytkownikow z mala iloscia postow, z zalacznikami, zdjeciami, linkami w poscie jako spam. Dlatego te posty/watki sa objete moderacja i czekaja na zatwierdzenie.

    Jazoo a ile musze miec postow, zeby system przestal mnie wylapywac? bo nie chce byc upierdliwa ale ostatnio edytowalam watek chyba trzy dni temu i dalej sie nie wyswietla, co sprawilo, ze juz ...znowu musze go updetowac a czasu mam malo, bo wyjezdzam w czwartek i chcialam sprzedac reszte tego co mam. Plissss heeelp! dziekuje ladnie

  16. #56
    Chustonówka
    Dołączył
    Feb 2013
    Miejscowość
    Wrocław
    Posty
    4

    Domyślnie

    A czy i ja moge prosic o zatwierdzenie mojego watku...? Minelo juz pare dni i na razie nic sie nie dzieje w tej kwestii...
    Dziekuje!

  17. #57

    Domyślnie

    Mam pytanie - jak mogę edytować tytuł wątku, który założyłam, żeby nie wchodząc do niego już było widać co dodałam lub, że coś już sprzedane?

  18. #58
    Chustomanka Awatar Madzia_180
    Dołączył
    Dec 2013
    Miejscowość
    Brzeg
    Posty
    1,491

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez violinistka87 Zobacz posta
    Mam pytanie - jak mogę edytować tytuł wątku, który założyłam, żeby nie wchodząc do niego już było widać co dodałam lub, że coś już sprzedane?
    Edytacja pierwszego posta, po czym kliknij w tym samym miejscu edycja zaawansowana
    Szymonek 07/11/2009 i Filipek 31/03/2014

  19. #59

    Domyślnie

    Dziękuję pięknie

  20. #60
    Moderator
    Dołączył
    May 2014
    Miejscowość
    Warszawa, Stegny
    Posty
    1,231

    Domyślnie

    Witajcie,

    Gdzie mogłabym zamieścić post z prośbą o wycenę pieluszek? Może już krzywo widzę po całym dniu, ale nie mogę znaleźć takiej informacji, a nie chcę podpaść pisząc gdzie nie trzeba. Chciałabym wiedzieć czy jest sens wystawiać w ogóle, na razie mam zbiorcze zdjęcie całości, w razie potrzeby dorobię szczegółowe.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •