Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 23

Wątek: Prośba o pomoc :)

  1. #1

    Domyślnie Prośba o pomoc :)

    Dziewczyny,

    jestem calkowicie nowa w temacie, wlasciwie siedze, czytam internet od wczoraj i chcialabym sie poradzic, poniewaz dosyc szybko musze podjac decyzje. Z gory przepraszam bo to bedzie dluuuugi post

    Jestem mama 19miesiecznej Melci. Od samego poczatku Pampersowa bez zadnych problemow. Jednak od 3 miesiecy, kiedy rozpoczely sie te okropne upaly borykamy sie ze zmianami skornymi na posladkach (wyladowalismy nawet w szpitalu z ostrym zapaleniem sromu - jak przypuszczam w podrazniona skore dostaly i rozmnozyly sie bakterie leczone tylko ambulatoryjnie). Po szpitalu byla chwila spokoju i przy kolejnym uderzeniu upalow znowu czerwone plamki. Leki w masciach od dermatologa pomagaly tymczasowo, nie usuwaly wszystkich zaczerwien lub usuwaly stare ale powstawaly nowe. W najblizszych tygodniach bedziemy kontynuowac badania i takze sprawdzimy podstawowe alergeny gdyz IgE calkowite jest znacznie podwyzszone.

    Kilka osob zwrocilo mi ostatnio uwage na pampersy. Mama, ktora jest pracownikiem laboratorium po dyskusji z bakteriologiem stwierdzila, ze jak corcia raz cos zlapala to teraz w pieluszkach jednorazowych moze nie byc tak latwo wyjsc na prosta (chemia w pieluchach, wilgoc i wysoka temperatura). Uslyszalam wrecz, ze to moze pampersy sa winne wszystkiemu.

    Moglibysmy nocnikowac corcie jednak chyba jeszcze nie jest do konca gotowa. Na nocniczek siada w formie zabawy ale sika stojac obok Mowi, ze nie chce "sisi" po czym po sekundzie potyka sie na rozlanej kaluzy na podlodze Po 2 dniach "majtkowania", "majtkowania z tetra" odpuscilam. Nie dosc, ze musze schylac sie ze scierka to jeszcze dziecko w tych mokrych majtkach nie chce dac sie w spokoju przebrac. Problemem nie jest moje lenistwo a fakt, ze jestem w drugiej ciazy w ktorej nie moge dzwigac i schylac sie (generalnie przeciazac)..