Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 52

Wątek: niecałe 3 msc i Bondolino - Wasze doświadczenia i opinie poproszę :)

  1. #1
    Chustoholiczka Awatar martaj
    Dołączył
    Aug 2011
    Miejscowość
    POZ
    Posty
    5,343

    Domyślnie niecałe 3 msc i Bondolino - Wasze doświadczenia i opinie poproszę :)

    nie dla siebie pytam i dla koleżanki, której do chusty nie przekonam, ale która wyjeżdża z młodym nad morze i zastanawiała się czy w nosidle już by mogła, a my możemy im pożyczyć Bondolino właśnie
    synek jej będzie miał na wyjazd 2msc i 3 tyg no i pytanie czy Bondolino mogę im zalecić
    my kupiliśmy Bondo późno, zresztą ja zdecydowanie chustowa, więc nie mam doświadczenia z tak małym dzieckiem. wiem wiem co tam piszą i pokazują, ale to tylko instrukcja...

    jakie macie doświadczenia?
    od kiedy nosiłyście w Bondolino, do tych, które tego nosidła używały?
    co na to doradcy?
    Asieńka (2011) Justysia (2014) Czaruś (2017)

  2. #2
    Chustoholiczka Awatar morepig
    Dołączył
    Mar 2009
    Miejscowość
    Birmingham/UK
    Posty
    3,859

    Domyślnie

    odkad mialam mozliwosc, jakos 4-5 tyg. bondolino jest od urodzenia a juz na pewno odkad trzyma glowke. pokaz jej tylko co i jak zeby kolanka były rowno. jak jej nie dasz bondka to wezmie bbjorna czy inny szit

    pocketsfullofmemories.co.uk - Life & Kids Photography
    i na fb
    kolorowe śniadania - dopudelka i na fb

  3. #3
    Chustoholiczka Awatar pszczoła
    Dołączył
    Jan 2009
    Miejscowość
    Toruń
    Posty
    3,950

    Domyślnie

    Nosiłam tak Zo gdy skonczyła nieszczęsne 3 miesiące i zaliczyła pokaźnych rozmiarów bunt chustowy.
    Nie wiedziałam wtedy, co się w takiej sytuacji robi, a nosic musiałam (w wózku tez nie chciała), wiec pakowałam w bondolino.
    Nie podobała mi się jej pozycja w tym nosidle (widziałam ze nie ma tak dobrego podparcia dla plecków, że brak stabilizacji bocznej), ale na tamten moment nie widziałam wyjscia.