Szukaj:

Typ: Posty; Użytkownik: espejo

Strona 1 z 20 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.18 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    15,523
    Odsłon
    925,840

    Przyklejony: Aaaa to ślepa jestem Dzięki!

    Aaaa to ślepa jestem
    Dzięki!
  2. Odpowiedzi
    15,523
    Odsłon
    925,840

    Przyklejony: Co możecie polecić na prezenty na koniec roku...

    Co możecie polecić na prezenty na koniec roku dla 4 klasy?
    Wiem co czyta moje dziecię ale może jest coś ciekawego co nam umknęło [emoji3]
  3. Odpowiedzi
    5
    Odsłon
    555

    [emoji3] Skrobnij pw z danymi do wysyłki ...

    [emoji3]
    Skrobnij pw z danymi do wysyłki najlepiej paczkomatu
    Wieczorem odpisze z kompa
  4. Odpowiedzi
    5
    Odsłon
    555

    Jak najbardziej [emoji3]

    Jak najbardziej [emoji3]
  5. Odpowiedzi
    5
    Odsłon
    555

    cena do negocjacji szkoda mi wyrzuca nie mam...

    cena do negocjacji
    szkoda mi wyrzuca
    nie mam komu oddac stacjonarnie
  6. Odpowiedzi
    5
    Odsłon
    555

    kieszonki FB i AIO - zestaw niedrogi

    Komus obiecalam i przelezalo
    sa sprawne, ale lezaly w pawlaczu na tyle dlugo, ze gwarancji nie dam

    pul nie szelesci i nie rozwartwarstiwa się, stan dobry

    10 kieszonek FB - 8 szt rozmiar M i 2...
  7. Odpowiedzi
    233
    Odsłon
    31,872

    Przypomniala mi sie jeszcze Czarka Woźnickiej:)...

    Przypomniala mi sie jeszcze Czarka Woźnickiej:)

    w sumie lata 70 i lata 90 to roznica jednego pokolenia:) stad i lektury i odczucia naturalnie bedą nieco inne
    ja z tych pierwszych hahaha - za...
  8. Odpowiedzi
    233
    Odsłon
    31,872

    Pierwsze polskie wydanie HP kupiłam sobie na...

    Pierwsze polskie wydanie HP kupiłam sobie na studiach A moje ulubione z dzieciństwa to winnetou, pan samochodzik do tego ożogowska niziurski Makuszyński potem w nastolectwie Chmielewska Irving...
  9. Odpowiedzi
    15,523
    Odsłon
    925,840

    Przyklejony: Wigilia po mojemu zdecydowanie nie jest dla...

    Wigilia po mojemu zdecydowanie nie jest dla dzieci - nie wiem tez dlaczego w naszej bibliotece stoi na polce obok reksia i findusa:)
  10. Przyklejony: A tak się zapytam - w jakim sensie uszyc łatki?...

    A tak się zapytam - w jakim sensie uszyc łatki?

    wycinam według wzoru i przyszywam do spodni:)
  11. Odpowiedzi
    9
    Odsłon
    1,548

    Jakis czas temu byly normalne - bodajże amazonas

    Jakis czas temu byly normalne - bodajże amazonas
  12. Odpowiedzi
    52
    Odsłon
    8,925

    U nas odwrotnie - czereśniowa odpadła, chyba za...

    U nas odwrotnie - czereśniowa odpadła, chyba za nudna.
    Mamoko mam dużo i sprawia więcej radochy (chociaż falami).
  13. Odpowiedzi
    5,369
    Odsłon
    634,965

    Przyklejony: Moj sposob na zakupy - dzieci dostaja zaproszenia...

    Moj sposob na zakupy - dzieci dostaja zaproszenia na urodziny, w prezencie oczywiscie ksiązki, wybieram takie, ktorych nie mamy - dzieci chore, ksiązki zostaja u nas.... minusem sa te chorobska ;)
  14. Odpowiedzi
    15,523
    Odsłon
    925,840

    Przyklejony: ja swoim planuję nabyć...

    ja swoim planuję nabyć
    http://ryms.pl/ksiazka_szczegoly/2183/index.html

    dla młodszych pewnie lepsza basia, choć nie powala
  15. Odpowiedzi
    54
    Odsłon
    4,944

    Poscielowe - czyli szyte z materialu jak...

    Poscielowe - czyli szyte z materialu jak posciel:) np flanelowe z nadrukiem pasków - pelno tego na allegro za nieduze pieniądze, dobra chusta ma splot skosnokrzyzowy - kolor i wzor to rzecz gustu,...
  16. Odpowiedzi
    54
    Odsłon
    4,944

    A to wpadly mi w oko:) juz wiem:) Nowa inka...

    A to wpadly mi w oko:) juz wiem:)
    Nowa inka przy niej to jak chusta z bambusem :) mialam klon - cudowna, nosna, ale twarda jak deska
  17. Odpowiedzi
    54
    Odsłon
    4,944

    Nie wiem co to LF - nie sledzę juz rynku od...

    Nie wiem co to LF - nie sledzę juz rynku od kilku lat.

    Rynek ten ma 2 twarze - czysto uzytkową i tę drugą kolekcjonerską. Jak nie masz ochoty wydawac tyle ile ktos proponuje to po prostu nie...
  18. Odpowiedzi
    28
    Odsłon
    5,797

    Obskakujemy filię nr 1:) sporo nowości mozna...

    Obskakujemy filię nr 1:) sporo nowości mozna trafic, ale ja niespecjalnie na nie poluję, panie nas juz znają ;) To ona duża, powiadasz? Znam jeszcze kilka,ale dzieciowo korzystam tylko z tej....
  19. Odpowiedzi
    28
    Odsłon
    5,797

    Ksiązki z zalozenia mają uczyć (obok...

    Ksiązki z zalozenia mają uczyć (obok przyjemności), ale jak czytam 4-latkowi o "częstotliwości kursowania autobusow" (moj przyjaciel kierowca, czy jakoś tak), to jednak mi nie gra. Nie chodzi...
  20. Odpowiedzi
    15,523
    Odsłon
    925,840

    Przyklejony: Dostalam swoja już ładne kilka dni temu, na...

    Dostalam swoja już ładne kilka dni temu, na pewno w ubiegłym tygodniu
  21. Odpowiedzi
    71
    Odsłon
    10,629

    Nocka śliczna, sloneczniki mniej - kojarzy mi...

    Nocka śliczna, sloneczniki mniej - kojarzy mi się z narzutą na wersalkę, właśnie tak, na wersalkę, nie wyobrażam sobie zamotanej, w sumie dobrze, że już nie nosze, bo by mnie jeszcze...
Pokaż wyniki od 1 do 21 z 500
Strona 1 z 20 1 2 3 4