Szukaj:

Typ: Posty; Użytkownik: ola23

Strona 1 z 20 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.06 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    15,549
    Odsłon
    939,730

    Przyklejony: Brzmi super, chcialabym zobaczyc :)

    Brzmi super, chcialabym zobaczyc :)
  2. Odpowiedzi
    15,549
    Odsłon
    939,730

    Przyklejony: Dzieki Dziewczyny za propozycje, niektore z tych...

    Dzieki Dziewczyny za propozycje, niektore z tych ksiazeczek juz mamy ale o nich zapomnialam :) A z innych propozycji cos na pewno wybiore.

    P.S. Tez Tulleta nie cierpie :)
  3. Odpowiedzi
    1,046
    Odsłon
    169,311

    Przyklejony: Dziewczeta, a ja szukam ksiazek Marcusa...

    Dziewczeta, a ja szukam ksiazek Marcusa Majaluoma, mamy 'Tato pojedzmy na grzyby' i 'Tato w studni nie ma wody', czy pozostale czesci mozna gdzies jeszcze dostac?
  4. Odpowiedzi
    15,549
    Odsłon
    939,730

    Przyklejony: Dziewczeta, polecicie cos prosze dla dwulatki?...

    Dziewczeta, polecicie cos prosze dla dwulatki? Mamy Kicie Kocie, Bobo, Elmera, Kastora, Galgankowy Skarb, Mele, Kreciki, Muminki i..., Mame Mu, Pana Brumma, kilka ksiazek z QOQ, Antonino, Jablonke...
  5. Przyklejony: Moja ze stycznia 2014, lubi Bobo, Krowe Matylde,...

    Moja ze stycznia 2014, lubi Bobo, Krowe Matylde, Kicie Kocie, Galgankowy Skarb, Kurcze blade, Pana Brumma, Kreciki, Mele, Pracujace Pojazdy, Antonino. Moze cos z tego przypadnie Ci do gustu?
  6. Odpowiedzi
    1,282
    Odsłon
    240,241

    Przyklejony: Pielucha jest mokra na maxa. Probowalismy przez...

    Pielucha jest mokra na maxa. Probowalismy przez kilka tygodni zeby spal bez pieluchy, ale to byla masakra, wszystko w kolo zasiusiane, a on spal w tym mokrym, nawet sie nie obudzil.
  7. Odpowiedzi
    1,282
    Odsłon
    240,241

    Przyklejony: My wciaz mamy problem ze starszakiem. Juz ma...

    My wciaz mamy problem ze starszakiem. Juz ma ponad 4 latka. Byl krotki okres, gdy myslalam, ze nocne pieluchy sa za nami. Ale nie - kazda noc jest mokra. Czy go sie wysadza w nocy czy nie i tak...
  8. Odpowiedzi
    20
    Odsłon
    9,236

    Okazalo sie, ze pieluch nie potrzeba, wkrotce po...

    Okazalo sie, ze pieluch nie potrzeba, wkrotce po tym jak napisalam tego posta, zanim zebralam sie, zeby popatrzec, to mala przestala siusiac w nocy :)
  9. Odpowiedzi
    15,549
    Odsłon
    939,730

    Przyklejony: Gratka dla malego niejadka

    Gratka dla malego niejadka
  10. Odpowiedzi
    15,549
    Odsłon
    939,730

    Przyklejony: Dziewczeta, poleccie prosze jakies fajne wydanie...

    Dziewczeta, poleccie prosze jakies fajne wydanie ksiazkowe Koled dla dzieci?
  11. Odpowiedzi
    5,381
    Odsłon
    648,576

    Przyklejony: natala, pytalam o ta piersza, dzieki :)

    natala, pytalam o ta piersza, dzieki :)
  12. Odpowiedzi
    5,381
    Odsłon
    648,576

    Przyklejony: Dziewczyny, czy Mysia Orkiestra jest fajna? Dla...

    Dziewczyny, czy Mysia Orkiestra jest fajna? Dla jakiego wieku?
  13. Odpowiedzi
    5,381
    Odsłon
    648,576

    Przyklejony: Kupowalam kiedys, wszystko bylo ok :)

    Kupowalam kiedys, wszystko bylo ok :)
  14. Przyklejony: Dzieki Dziewczyny, zaraz poczytam dokladnie, co...

    Dzieki Dziewczyny, zaraz poczytam dokladnie, co napisalyscie i sie zastanowie :)
    Po angielsku ksiazeczek nie kupuje, pozyczamy z biblioteki, a i ja za bardzo nie nadaje sie do czytania po...
  15. Przyklejony: Dziewczeta, poradzcie ktore moge sobie darowac,...

    Dziewczeta, poradzcie ktore moge sobie darowac, musze odchudzic koszyk o polowe :)
    Dla synka i coreczki



    1.
    http://aros.pl/okladka/40/jak-skrzaty-dla-andrzejka-hulajnoge-robily.jpg
  16. Odpowiedzi
    1,046
    Odsłon
    169,311

    Przyklejony: dzieki:) juz zamowilam z wyd, tak jak Chani mi...

    dzieki:) juz zamowilam z wyd, tak jak Chani mi podpowiedziala, czekamy:)
  17. Odpowiedzi
    195
    Odsłon
    14,010

    I nie ma Irlandii, gdzie obecnie mieszkamy :(

    I nie ma Irlandii, gdzie obecnie mieszkamy :(
  18. Odpowiedzi
    1,046
    Odsłon
    169,311

    Przyklejony: Jeny, dzieki!!! :) (jak patrzylam kiedys...

    Jeny, dzieki!!! :)
    (jak patrzylam kiedys wczesniej, to nie bylo)
  19. Odpowiedzi
    15,549
    Odsłon
    939,730

    Przyklejony: Dzieki Dziewczyny za koty, na pewno cos wybiore :)

    Dzieki Dziewczyny za koty, na pewno cos wybiore :)
  20. Odpowiedzi
    15,549
    Odsłon
    939,730

    Przyklejony: Dziewczeta, a cos z krotkim tekstem z kotem w...

    Dziewczeta, a cos z krotkim tekstem z kotem w roli glownej dla coreczki mej 1.5 roku? Mamy Kotka Splotka i Kicie Kocie
  21. Odpowiedzi
    2,678
    Odsłon
    346,793

    Przyklejony: tez to samo pomyslalam :)

    tez to samo pomyslalam :)
  22. Odpowiedzi
    15,549
    Odsłon
    939,730

    Przyklejony: Wiem wiem, tylko zdziwilam sie co to za zmiany w...

    Wiem wiem, tylko zdziwilam sie co to za zmiany w Arosie
  23. Odpowiedzi
    15,549
    Odsłon
    939,730

    Przyklejony: Mialam kilka ksiazek w arosowym koszyku, koszyk...

    Mialam kilka ksiazek w arosowym koszyku, koszyk zniknal, a dzis tylko -20% znizki.
  24. Odpowiedzi
    15,549
    Odsłon
    939,730

    Przyklejony: dzieks :)

    dzieks :)
  25. Odpowiedzi
    15,549
    Odsłon
    939,730

    Przyklejony: Dziewczeta, a czy 'Piaskowy wilk - cwiczenia z...

    Dziewczeta, a czy 'Piaskowy wilk - cwiczenia z myslenia' to sa jakies zagadki czy tekst do czytania?

    Polecicie jakies fajne zagadki dla 4-latka? Najlepiej jakas gruba ksiazeczke :)
Pokaż wyniki od 1 do 25 z 500
Strona 1 z 20 1 2 3 4