Szukaj:

Typ: Posty; Użytkownik: Karusek

Strona 1 z 20 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.11 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    8
    Odsłon
    441

    Dziewczyny, pokaze w weekend mezowi, czy cos mu...

    Dziewczyny, pokaze w weekend mezowi, czy cos mu odpowiada

    Nubik za ile? Dla swiezo upieczonego roczniaka bedzie dobry?
  2. Odpowiedzi
    8
    Odsłon
    441

    Szukam nosidła (męskiego) dla roczniaka

    Jak w temacie
    Mężowi więc proszę bez różu, bo by nie zdzierżył pewnie ;-)
    Chętnie od razu z ceną i fotką w wątku lub na priw
    I raczej wersja ekonomiczna, tj powiedzmy do 300? Wyszłam...
  3. Odpowiedzi
    26
    Odsłon
    2,214

    Zupelnie zapomnialam o tej zabawie reputowej i...

    Zupelnie zapomnialam o tej zabawie reputowej i czy byla pozniej awantura (tzn. zabawe mi przypomnialyscie. Awantury i tak jue pamietam).
    To byla fajna opcja dla bardziej niesmialych czy zabieganych...
  4. Odpowiedzi
    26
    Odsłon
    2,214

    Pytanie czy ogol uzytkownikow jest zainteresowany...

    Pytanie czy ogol uzytkownikow jest zainteresowany powrotem tej funkcji. Jesli nie bedzie zainteresowania, szkoda zachodu ;-)
  5. Odpowiedzi
    26
    Odsłon
    2,214

    W zabawie reputowej chyba nie bralam udzialu ...

    W zabawie reputowej chyba nie bralam udzialu
    Zapomnialam nawet, ze byla :-D
    ale ogolnie lubilam uzywac reputow. Zwlaszcza ze mozna bylo z komentarzem
  6. Odpowiedzi
    26
    Odsłon
    2,214

    Punkty reputacji - lajki

    Starsi uzytkownicy forum moze pamietaja, ze forum mialo taka opcje, na dole pod kazdym postem
    Bylaby mozliwosc przywrocenia tego? Byloby w ogole zapotrzebowanie ze strony uzytkownikow?

    Nie...
  7. tęcza aprosas, o której pisałam w trzecim...

    tęcza aprosas, o której pisałam w trzecim poście:
    https://images78.fotosik.pl/816/ba293bbdae0bc9a2gen.jpg

    https://images82.fotosik.pl/515/25598c57bb811450gen.jpg
  8. tęcza aprosas 3,7, aczkolwiek nie dla noworodka...

    tęcza aprosas 3,7, aczkolwiek nie dla noworodka a ciut później
    200 z wysyłką
  9. Odpowiedzi
    6
    Odsłon
    818

    Oby się udało :-) &&&

    Oby się udało :-) &&&
Pokaż wyniki od 1 do 9 z 500
Strona 1 z 20 1 2 3 4