PDA

Zobacz pełną wersję : co mam kupić i gdzie ? ;-)



kanka9
20-03-2009, 23:42
Witam . Jestem tu nowa. Mam 6 miesiączną córeczkę i już od jakiegoś czasu nosze się z zamiarem zakupu chusty. Jestem zielona narazie w tych sprawach i stąd moje pytanie. Skoro to ma być moja pierwsza chusta to jaką i jakiej firmy najlepiej kupić? Gdzie takie chusty kupie, może jakieś sklepy internetowe? Narazie mam tylko małe doświadczenie w zasadzie pruby po domu z pożyczoną chustą hoppediz. Najbardziej podobają mi się właśnie takie wiązane ale czy nie będą dla mnie za trudne? Ten hopp nawet mi się podoba ale jest jakiś taki twardy, gruby i sztywny. Czy wszystkie są takie? Bardzo proszę o jakąs pomoc. bo podoba mi się to ale boje się zniechęcić jeśli będzie to dla mnie za trudne. Proszę zaraźcie mnie tym chustowaniem ;-)

doominikaa
20-03-2009, 23:56
proponuję Ci dział recenzji - bo prawda jest taka, że każdemu co innego podchodzi... jak z samochodami, nie ma najlepszego, jest tylko najlepszy dla Ciebie.
Może w Twoim mieście się dziewczyny spotykają i będziesz miała okazję podotykać, pomotać się? To jest najfajniejsze wyjście, bo żadna instrukcja nie da tyle, co pomoc kogoś, kto mota...
A poza tym - to tak wciąga, ze jak kupisz pierwszą, to nabierzesz smaka na kolejne, sprzedasz jakąś, kupisz następną itd... :wink:
(ja, zeby mieć kasę na chusty, zaczęłam wyprzedawać z domu to, co mi zbywa, ciuchy, jakieś zabawki, nietrafione prezenty... obłęd jakiś... a też miałam sobie tylko jedną kupić, hihi..)
więc wybierz sobie po kolorze, a potem będziesz dokładniej poznawać ich właściwości :lol:

picikola
20-03-2009, 23:57
Jeśli jesteś z W-wy to jesteś szczęściarą bo możesz odwiedziać jedyny chyba stacjonarny sklep w Polsce z chustami, dla ścisłości nie mój niestety

doominikaa
20-03-2009, 23:59
ee, w Łodzi tez mamy gdzie pomacać :mrgreen: :mrgreen:

picikola
21-03-2009, 00:04
no to się cieszę, że się myliłam

kanka9
21-03-2009, 00:11