PDA

Zobacz pełną wersję : Potrzebne pieluszki



Gusia_
09-04-2013, 22:49
Piszę, bo rady potrzebuję. Nigdy nie pieluchowałam wielo, chociaż miałam taki zamiar. Ale teraz chyba jestem do tego zmuszona. Lilka ma ostatnio problemy z odparzeniami, teraz wyszły jej jakieś czerwone krostki. Ale nie o tym chciałam.
Nie znam się zupełnie na pieluszkach, więc proszę o pomoc. Chciałam na początek kupić dwie pieluszki, chyba kieszonki. Chodzi mi o takie w które wkłada się coś do środka. Czy to może być zwykła tetra? Nie chcę wydawać dużo, bo nie wiem czy to się sprawdzi. A może lepiej coś innego? I jak to wygląda cenowo?
Pomóżcie mi proszę ;)

rodzynka007
09-04-2013, 22:59
na allegro znajdziesz sporo kieszonek chinek i do nich możesz włożyć wszystko co Ci pasuje, ja sama korzystam z kieszonek i wkładam tam tetrę, czasami flanele, oraz wkładki z mikrofibry a ostatnio tetrę bambusowa. Popatrz na bazarku pieluszkowym i kup na spróbowanie coś używanego.

Ja na start kupiłam sobie 4 kieszonki, a potem je powiększyłam do 8 :) do kazdej pieluszki byl wklad mikrofibra i kupilam sobie 20 pieluszek tetrowych o gramaturze powyżej 100.

spinek
09-04-2013, 23:03
rodzynka 007 madrze prawi;)

jeżeli chcesz tanio lub bardzo tanio -> chinki- allegro lub bazarek pieluszkowy


kieszonki- tak mozesz włozyc w nie co tylko zechcesz



doprecyzuj prosze ile ma dziec msc, ile waży- łatwiej bedzie coś polecic żeby jednak sie sprawdziły;)

w razie pytań pisz proszę do mnie na pw - chetnie poradze i doradzę:)

joasia
09-04-2013, 23:13
tyle, że kieszonki mają zwykle mikropolar lub welur od pupy na które maluchy też mogą być wrażliwe, według mnie spróbuj kieszonek a jak nie będzie poprawy to otulacza z czymś naturalnym od pupy np. tetrą

Gusia_
09-04-2013, 23:20
Ale co to te chinki? ;)
Chciałam dokupić kilka wkładów, na bazarku już coś patrzyłam. Znalazłam jakieś kieszonki na allegro, ale nie wiem czy to nie badziewia jakieś...