PDA

Zobacz pełną wersję : MT - kiedy zacząć?



Elayla
19-12-2012, 19:10
nie natrafiłam dotychczas na informację na ten temat, a jestem w temacie zielona. Czy w MT można nosić dopiero jak dziecko zacznie siedzieć? Czy można wcześniej?

panthera
19-12-2012, 19:15
najlepiej dla siedzącego dziecka. tzn w teorii mozna by wcześniej ale musiałoby być to MT dokładnie na wymiar twojego dziecka, odpowiednio dociągnięty i dopasowany, i musiałabyś sprawdzać co miesiąc,dwa czy nadal pasuje.
dziecko siedzące nie rośnie tak szybko, wiec na dłużej starczy, to raz a dwa, już nie musi być tak idealnie co do milimetra dopasowane (o wymiary panela chodzi)

Elayla
19-12-2012, 19:24
najlepiej dla siedzącego dziecka. tzn w teorii mozna by wcześniej ale musiałoby być to MT dokładnie na wymiar twojego dziecka, odpowiednio dociągnięty i dopasowany, i musiałabyś sprawdzać co miesiąc,dwa czy nadal pasuje.
dziecko siedzące nie rośnie tak szybko, wiec na dłużej starczy, to raz a dwa, już nie musi być tak idealnie co do milimetra dopasowane (o wymiary panela chodzi)

o to nawet nie wiedziałam, że wymiar jest tutaj tak ważny.. myślałam, że to bardziej chodzi o postawę dziecka w nosidle. Czyli jak się kupuje MT to trzeba wymierzyć wcześniej dziecko?

ps. panthera Właśnie zauważyłam w Twojej sygnaturce, ze przybywasz z Wrocławia do Warszawy.. Ja dokładnie to samo miałam w sierpniu 2011 :-) rok pomieszkałam w samej Warszawie, po przeprowadzce z Wrocławia, a teraz mieszkamy pod Warszawą.. :) bałam się, że to straszne opuszczać to piękne miasto.. i wszystkich znajomych! i okazało się, ze stolicę pokochałam, tylko znajomi tak daleko zostali... :(

panthera
19-12-2012, 19:33
ja warszawy nie lubię i nie polubię, niestety.
co do wymiarów - tak zanim kupisz Mt musisz zmierzyć dziecko. jak panel będzie za mały to nie uzyskasz prawidłowej pozycji, a jak za duzy to ograniczy widoczność (za wysoki panel) i "żabka" będzie spłaszczona ( gdy za szeroki)

Elayla
08-01-2013, 03:26