PDA

Zobacz pełną wersję : Nosidło Connecta!



Dagmara
17-02-2009, 01:58
Testowałam nosidło Connecta. Nosidło ładne i kompaktowe - nie ma wypełnionego pasa biodrowego przez co po złożeniu mieści się do średniej wielkości torby, a także dzięki temu, można regulować wysokość panela. Mnie jednak brak wypenienia pasa biodrowego przeszkadzał, brakuje mi w tym nosidle kapturka doczepianego (rozpieszczona jestem przez APLX ;) ) i zupełnie nie pasuje mi chestbelt. Daję 3.

Zdjęcie postaram się jutro wgrać bo fotosik współpracy odmawia :evil:

Ilonsa
17-02-2009, 08:18
Ja nie mam dużego doświadczenia z nosidłami ergonomicznymi ale było to pierwsze nosidło, w którym udalo mi się dobrze ułożyć Hanię i było mi naprawdę wygodnie. Panel idealnie otulał Hanię, ma taką wysokość, ze nawet jak usnęła to nie przeszkadzał nam brak kapturka.
Ogólnie jestem bardzo zadowolona i chętnie przygarnęłabym nosidło na stałę :lol:
Dziękuję za możliwość testowania.

basik
10-03-2009, 20:40
I ja po testach.
Wielkość panela dla mojej Gochy odpowiednia ale ona na razie największa nie jest. Dobrze mi się dociągało 'ramiona'. Lubię nosić z przodu - niestety w tym nosidle się nie da. Nie wiem czemu ale klamerki dolne są założone odwrotnie - to znaczy wygodniej się je zapina jak nosidło jest czarną stroną ... Ale ogólnie podoba mi się.

http://lh3.ggpht.com/_DaSLCOU2Sis/SahKSEECdvI/AAAAAAAAFPM/CeSIALN396A/s400/100_2150.JPG

myrra
03-04-2009, 20:25
Ja rowniez mialam przyjemność testować to nosidło i musze przyznac, że jest calkiem fajne.
Główna zaleta to jego kompaktowość - po zlozeniu naprawdę zajmuje niewiele miejsca.
O dziwo - pomimo braku wypelnienia w pasie biodrowym nosi sie przyjemnie, choc my testowalismy dość krótko - mały byl chory.
Ogolnie bardzo przyjemne nosidełko :)

sara
15-04-2009, 21:08