PDA

Zobacz pełną wersję : jakie nosidło ?



nulka
26-08-2012, 09:14
nie znam się za bardzo ale potrzebne mi nosidło łatwe w użyciu
dla dziewczynki 12 kg i chłopca 10 kg
podoba mi się tuli wygląda na łatwe w użyciu
dzieci są w wieku 11 miesięcy i 2 latka czy może być to jedno nosidło czy potrzebuje dwóch różnych ?

espejo
26-08-2012, 20:52
Ja polecam manducę - jedyne, ktore mam od zawsze i na zawsze:)
teraz awaryjnie sluzy dla dwojki mojej jak sie starszemu nie chce chodzic - mamy tez nubigo dla starszaka.
Tuli jest prostsze w obsludze na pewno, wydaje sie wygodniejsze w pierwszej chwili, ale po dluszym okresie testowania zdecydowanie wole manduce - regulowany panel, regulacja w kilku miejscach (noszę ja i większy mąz) mozna na biodrze - super sprawa dla mojego ciekawskiego roczniaka.
Jak juz opanuje się te paski i dopasowanie do siebie to.... pozbywam sie chust.

Kasia.234
26-08-2012, 21:03
ja mam tuli i wg mnie ono jest za małe na dwulatka (wiem, bo nosiłam, noszę teraz Agatkę, ma 7 miesięcy, fakt, że jest duża, ale panel wąski już dla niej, nie sięga od kolanka do kolanka)

a jakie nosidło? najlepiej szyte na miarę, dziewczyny szyją takie dwurozmiarowe - dla starszaka normalnie panel, dla malucha podwijasz panel i jest węższy i niższy :)

Hester
26-08-2012, 21:06
Też polecam Manducę, czasem noszę i 3,5 latkę, ale to krótko przez ciężar - takiego dziecka dużego to w niczym chyba nie nosi się jak piórka ;) Ewentualnie Bondolino, ale dla mnie ma jednak kilka slabych punktów w porównaniu do Manduci, choć są tacy którzy je preferują.

urticea
26-08-2012, 21:18
Manduca!:thumbs up:
mam jeszcze bodolino, próbowałam Tuli i jedno robione i zdecydowanie manduca!! najwygodniejsza!:D

pyzata
26-08-2012, 22:19
A ja mam dobre doświadczenia z nosidłem boba, noszę półtoraroczną córę, ale awaryjnie starsza, (3,5) też da radę. Tuli raczej za małe.

Apulina
26-08-2012, 22:37
a ja wypróbowałam beco i calyx - calyx polecam, choć chyba trudno dostępne może być :)

Sunrise