PDA

Zobacz pełną wersję : Bebelulu model Lulu



Volpe
04-08-2012, 20:17
Hej dziewczyny!
Powiedzcie mi ile kosztuje taki model chusty nowy? Nie mogę się doszukać na internecie. Z góry dziękuję!
http://archiwumallegro.pl/chusta_bebelulu_model_lulu_kolor_moro-1690924438.html

zoana
04-08-2012, 20:21
yyyyy ale chyba nie chcesz tego kupić?

Volpe
04-08-2012, 20:22
a coś z nią jest nie tak...?

zoana
04-08-2012, 20:24
jeżeli bebelulu to tylko rapalu
a jeśli chcesz kółkową to skośnokrzyżową

Volpe
04-08-2012, 20:28
jestem nowa w temacie, więc nie ogarniam jeszcze wszystkiego, czemu ten model jest zły? Mam tkaną Natkę, ale dziecko nie daje się zamotać, chcę spróbować z kółkową i akurat dostałam propozycję kupna takiej za śmieszne pieniądze, a bebelulu chyba dobrą firmą jest....

mamaLiKa
04-08-2012, 20:43
lulu, to nie jest klasyczna kółkowa, raczej przypomina tzw. "torbę" na dziecko.
Opinie co do niej są podzielone, ja bym była na nie, ale np. tu możesz poczytać więcej na ten temat: http://www.chusty.info/forum/showthread.php?t=13973&page=1

Volpe
04-08-2012, 20:53
mamaLiKa - dziękuję . Ja raczej myślę pod tym kontem, żeby ją wykorzystać kiedy dziecko będzie już siedziało, żeby przyzwyczaić do pozycji na biodrze, a potem przejść z powrotem na Natkę. Moja Marcelina jest anty-wózkowa, anty-chustowa, anty-fotelikowa, tylko ręce są cacy :D a tą chustę mogę kupić za na prawdę parę groszy.

mi.
04-08-2012, 20:54
ja bym nie kupowała innej chusty, tylko rozważyła spotkanie z doradczynią :)

a lulu odradzam jak poprzedniczki.

zoana
04-08-2012, 20:59
w chuście jest tak samo jak na rączkach u mamy, musisz tylko podszkolić się w wiązaniu żeby dziecko nie zdążyło się zniecierpliwić
jak już poćwiczysz przekonasz się,że większość wiązań zajmuje tylko parę chwil

nie taki diabeł straszny

a szmatkę masz dobrą,tak jak pisze mi. spróbuj spotkać się z doradcą albo chociaż z jakąś mamą która ma więcej doświadczenia w motaniu;)

Volpe
04-08-2012, 21:22