Zobacz pełną wersję : didymos rozm. 4 czy starczy?
Czy rozmiar 4 starczy mi na zawiązanie 2x (bo wiem że na biodro i plecaczek prosty starczy). Mam prawie ;) 170, rozm. 36/38. Nie mam doświadczenia z krótszymi chustami - teraz mamy hoppa 4.7 i mój duuży mąż też się wiąże. Czy metr to taka różnica?
buns - jesli chcesz sprawdzic to posiadam 4 m chuste (vatanai nie didymos) ale przy wiazaniu pogladowym marka chyba nie gra roli ;-) wiec mozesz sprawdzic .
Właśnie się zamotałam w didka 4 (3,70) no i ciasnawo mi :/ Kinię mogę w nos całować i niżej nie starcza mi chusty.
anifloda
20-01-2008, 17:04
Cztery to rozmiar, czy długość w metrach? Bo jak rozmiar, to może być kiepsko... Ja w czwórce wiążę, ale na końcach, a jestem mniejsza. Bierz 5! Idealny rozmiar :).
Makwia, marka robi różnicę, serio! W Teeście 3,5 wiążę nawet plecak z krzyżem, a w pożyczonym Indio, które miało teoretycznie 3,7 nie dawałam rady. Vatanai cieńszy i więc materiał lepiej się "dystrubuuje" i ma zdecydowanie większe skosy, więc można końcami trochę nadrobić.
anifloda
20-01-2008, 17:08
Tu masz jeszcze tabelkę z wiązaniami i długością chust:
http://www.thebabywearer.com/index.php? ... tionsChart (http://www.thebabywearer.com/index.php?page=WrapInstructionsChart)
Mam Lisę 4 i podobne wymiary, to zaraz mogę sprawdzić.
Plecaczek oczywiście nawet na płaszcz, a kangur na płaszcz na wdechu, ale może by wystarczyło dokładniej podociągać.
2x nie próbowałam, bo nie przepadam.
Zawiązałam bez problemu, chociaż na płaszcz już by pewnie kiepsko było.
dzięki dziewczyny, bo w hoppi to mi naprawdę duuuużo materiału przy 2x i plecaczku prostym zostaje....
ja juz pisałam gdzies że w hoppie standard miałam ogony przy 2X, a w didku rozm. 6 przy 2X tylko chwościki sie ostają! więc jednak marka chusty ma znaczenie duze przy długosci podawanej!
buns-jak baaardzo potrzebujesz spróbować, to Ci mogę podesłać moją Lisę do testu. :)
Naprawdę? Byłoby SuPER!!!!! No i byłabym ogromnie wdzięczna:)