PDA

Zobacz pełną wersję : Pomóżcie wybrać nosidło



Faycelina
09-07-2012, 11:27
Na początku zaznaczam, że nie jestem pewna, czy wybrałam dobre podforum, ale nie mogłam znaleźć lepszego działu. A na pewno znacie się też na nosidłach, więc pytam. :mrgreen:

Kiedyś często podczytywałam to forum (zanim się mój szkrabek urodził) i dzięki Wam wybrałam 2 chusty: elastyczną i tkaną :wrapmom:. I wszystko byłoby super, gdyby nie to, że mały nie lubi momentu wiązania :/. Strasznie się buntuje. Jeszcze gdy był mniejszy, to wiązałam go na śpiocha, bo w chuście i tak tylko spał. A teraz chciałby pooglądać świat, no ale zawiązać się nie da. Dlatego poszukuję nosidła.

Synek skończył 3 miesiące. Poradźcie mi proszę dobre nosidło dla niego. Znając życie zanim coś znajdę, wybiorę i kupię, to już będzie miał 4 miesiące ;)

Nie znam się wogóle na nosidłach :hide: Ze słyszenia znam Bondolino, Manducę, Tula, ONO...

Cena gra drugoplanową rolę, bo jeśli polecicie coś drogiego, to spróbuję znaleźć dobrą używkę.
A no właśnie: czy nosidła 2nd hand są tak samo dobre jak chusty 2nd hand? Czy tutaj ta zasada nie działa?

Chciałabym nosidło wygodne dla nas obojga, mam 175 cm wzrostu (mąż też) i bezpieczne dla maluszka. Gdzieś obiło mi się o uszy, że jest nosidło z klamrami i gdy dziecko zaśnie, to można je wypiąć i odłożyć do spania. Sprawdza się takie rozwiązanie? Co to za nosidło?

Będę Wam bardzo wdzięczna za wszystkie porady :)

wrapsodia
09-07-2012, 11:56