PDA

Zobacz pełną wersję : Tricot slen - elastyczna chusta firmy Babylonia



Jazzoo
18-01-2008, 11:54
Zapraszam do dyskusji/recenzji chust Tricot slen. :D
Zalety, wady...
Jak sie w niej nosi, jak sie material uklada...
Jaka jest Twoja opinia?

http://www.babynord.se/pics/ts/ts_orange.jpg

Mayka
23-01-2009, 22:26
jak na pierwszą moją chustę i na pierwsze lekkie dziecko- jest ok:))

jest dość gruba- ciepła,
elastyczna, ale nie rozciaga sie za mocno - tzn, po zamotaniu ladnie trzyma dzieciatko przy mamusi:)

Krecik
15-02-2009, 23:50
Nie mam zupełnie porównania z innymi elastycznymi, do tego jestem mocno początkująca. To była nasza pierwsza chusta i dość dobrze ją wspominam.

W dotyku miła, przyjemnie ciepła, choć nie miałam wrażenia, że gruba. Materiał nie układał się na mnie tak ładnie jak na tej pani ze zdjęcia, i nie wiem - czy mój dzieć jest większy od tego czegoś (chyba to lalka?) zamotanego na zdjęciu, czy ja znacznie niższa (to możliwe), czy figura nie teges (mocno cycasta jestem). A może po prostu brak doświadczenia wiążącej :oops: Tak że miewałam ciągle jakieś fragmenty materiału które - gdyby to była tkana - należałoby dociągnąć. W elastycznej pewnie też, ale jakoś nie wychodziło mi to dociąganie. A jednak mimo tych odstająch tu i ówdzie kawałków chusta trzymała dobrze. Zamieniłam ją na tkaną, bo przy dzieciu ważącym niecałe 7kg miałam możliwość porównać, i w tkanej miałam wrażenie, że jednak mi lżej.

Liv
03-07-2009, 12:53
to była moja pierwsza chusta. jak na elastyka - super, jak na chustę w ogóle - ok, jednak przy drugim dziecku elastyka w ogóle sobie daruję.

materiał mięsisty, nie za gruby, jednak chusta grzeje. nie defasonuje się, nie marszczy na brzegach. nosi dobrze, ale w naszym przypadku używana była tylko do 6 kg (koniec 3 miesiąca), potem ciężko było Zośkę okiełznać i prawidłowo ułożyć nóżki - elastyk był za miękki.

słowem - świetna chusta dla początkujących, ale nie konieczna, i tylko na chłodne miesiące :frown.

annya
14-11-2009, 12:38