PDA

Zobacz pełną wersję : Otulacze (np. PUL) z zatrzaskami w środku



Pat
14-05-2012, 15:27
Szukam właśnie jakiejś fajnej opcji wielorazówek dla nas i zastanowiła mnie pewna sprawa. Pieluszki Snap-In-One (itti bitti) mają dopisane wkłady i są bez kieszonki, prawda? Skoro więc część zewnętrzna służy w zasadzie jako otulacz, to czy istnieją też otulacze cieńsze, np. z PULa (typu Flip itp.) z zatrzaskami w środku, żeby też można było w ten sposób przymocować wkład???

Jestem nowa w temacie - wybaczcie ;)

sharkah
14-05-2012, 17:23
Dziewczyny szyjące robią takie SIO, ze jest otulacz od środku z welurkiem synt i do tego dopina się wkłady (ja mam taką od sylviontka)

Pat
14-05-2012, 17:24
Ok, zajrzę do Jej wątku - mam od sylviontka sporo innych rzeczy, więc może pieluszek też warto spróbować :)

sharkah
14-05-2012, 17:27
Ja bardzo polecam jej pieluszki :D i cenię za niesamowite zamiłowanie do innowacji :cool:

Pat
14-05-2012, 17:45
Te tutaj w sprzedaży: http://www.chusty.info/forum/showthread.php?t=46894 to są chyba otulacze bez zatrzasków w środku, prawda?

livada
14-05-2012, 18:03
Takie SIO robi też Close Parents, z zewnątrz PUL normalny, od środka welurek syntetyczny, i dopinane wkłady bambusowe albo mikrofibrowe. Ale ja np. tych konkretnych pieluszek nie noszę, trzy razy próbowałam się przekonać i za każdym razem rezygnowałam. W ogóle nie polubiłam się z idęą wpinanych wkładów, choć miałam trochę IB - ale dla mnie to za dużo kombinowania jednak, wolę albo kieszonki albo AIO.

sharkah
14-05-2012, 18:35
bo w ib trzeba sie troche pomeczyc z tymi wkladami, bo sa 2 i jeden trza pod drugim i jeszcze w upchnac :twisted:

a u sylviontkowych tylko jeden wkład :D

Pat
14-05-2012, 18:39