PDA

Zobacz pełną wersję : i ja proszę o opinię na temat mojego wiązania



Izolda
12-04-2012, 18:54
Jestem bardzo początkującą chustomamą. Troszkę długo zwlekałam z jej zakupem ale jak już kupiłam (LL rozm. L - używana) pokochałam :) Moja córka też chętnie się wiąże.
Proszę o krytykę mojego wiązania.

I może kilka indywidualnych porad (nie przez wszystko zdążyłam doczytać na forum):
córka ma 6 miesięcy, stabilnie trzyma głowę, nie siedzi, jest bardzo ruchliwa i ciekawska, lubi się rozglądać -
jakie inne wiązanie będzie dla nas dobre (preferuję na początek wiązanie z przodu - jakoś boję się jeszcze spróbować plecaka)

nie wiedziałam czy mogę wyciągnąć jej rączkę (dlatego jedna jest schowana a druga nie)

czy podczas dociągania środek może przesunąć się delikatnie w jedną lub drugą stronę?

czy jeśli chusta jest źle dociągnięta to dziecko się "chuśta" w chuście?

Pozdrawiam - Izolda

Edit:
wiązanie na zdjęciu jest pierwszym, które wykonałam na dziecku (wczoraj) wcześniej próbowałam na lalce :)

EDIT 2 - wykasowałam zdjęcia

Padthai
12-04-2012, 19:28
ladnie wiazanie i to w dodatku pierwsze -brawo :applause:, ladnie rozlozone poly na placach, starannie dociagniete wiazanie

jezeli moge cos doradzic to:
- przypilnuj nozki dziecka, zeby byly symetrycznie ulozone i na tym samym poziomie
- poly pionowe chusty daj glebiej pod kolanka maluszka, wtedy pupa pojdzie nizej, kolanka wyzej, a caly kregoslup bedzie podtrzymywany przez chuste
- odsun chuste od swojej szyi, odciazy to kark


wiazania
- 2x -latwo wsadzac i wyjmowac dziecko, wyjac raczki i zaslonic cale do spania,
- kangurek
- mozna tez wiazania na boku przesunac bardziej na brzuch

"czy podczas dociągania środek może przesunąć się delikatnie w jedną lub drugą stronę?"
tak srodek moze sie przesuwac na boki - trzeba pilnowac i poprawiac - wszystko mozna poprawic i dociagnac ponownie bez burzenia calego wiazania

"czy jeśli chusta jest źle dociągnięta to dziecko się "chuśta" w chuście?"
tak

kiwka
12-04-2012, 20:40