PDA

Zobacz pełną wersję : Kiedy najlepiej zacząć przygodę z chustą?



kasz
06-03-2012, 13:24
Od niedawna czytam forum i dopiero się tutaj próbuję odnaleźć więc z góry przepraszam jeśli piszę nie w tym wątku co powinnam :)
Za póltora miesiąca zostanę mamą ;-) W kwestii chustowania jestem zielona jak wiosenna trawa ale wiem, że baaaardzo chcę ;-) Zastanawiam się wobec tego czy nie zacząć przygody z chustą od udziału w warsztatach chustowiązania. Pytanie tylko kiedy: czy lepiej to zrobić teraz przed urodzeniem kruszynki czyli warsztaty „na sucho” czy jak już mała będzie na świecie i jeśli to jest lepsze rozwiązanie to kiedy najlepiej, w którym momencie?
Pomóżcie pliizz jak według Was najlepiej zabrać się do sprawy :)?

ulala.v
06-03-2012, 13:31
iść na spotkanie Klubu Kangura i sobie porozmawiać, "pomacać" chusty i pooglądać dzieci w chustach :)

jul
06-03-2012, 13:36
ja kupowałam chustę i uczyłam się wiązać jak mała miała miesiąc - kupowałam w sklepie, gdzie Kasia, która jest doradcą, od razu zrobiła nam mini szkolenie. Ale chyba warto pójść na szkolenie przed narodzeniem maleństwa, wtedy nawet jeśli nie będziesz czuła się na siłach wychodzić z domu/nie będzie akurat żadnych warsztatów, będziesz mogła zacząć wiązać (tutaj limitem jest Twoja pewność siebie, dziewczyny potrafią zachustować dziecko i na porodówce), a jeśli będziesz miała jeszcze jakieś chustowątpliwości to jakieś spotkanie chustomam, klubu kangura czy coś w ten deseń, albo nawet i forum powinno załatwić sprawę.

dankin-82
06-03-2012, 18:06
ja kupiłam zanim młoda się urodziła, nie macałam nigdzie nie oglądałam

nie warto zbyt długo czekac ;)

randia
06-03-2012, 18:06
Ja próbowałam z takim wielkim brzuchem się zamotać, ale szybciutko stwierdziłam, że to bez sensu, bo chyba ten brzuch musiałabym motać:P Warsztaty przed porodem odpuściłam, chusty pomacałam w sklepie.