PDA

Zobacz pełną wersję : kółkowa w paski czy żakard? Bawełna czy z domieszką?



Iwka
13-02-2012, 12:14
Stasze dziewczyny nosiłam w lnianej kółkowej, teraz postanowiłam zaszaleć i fundnąć sobie coś ekstra, ale nie mam doświadczenia ze skośnokrzyżowymi i żakardami na kółkach - które są lepsze? Jest jakaś różnica?
Szukam czegoś, co mnie wizualnie chwyci za serce, ale dobrze, żeby też nosiło porządnie i się ładnie dociągało, bo zainwestuję tylko w jedną, a jednocześnie było mięciutkie dla noworodka. Co polecacie?

Mayka1981
13-02-2012, 17:14
Różnica taka sama jak w wiązankach mniej więcej - im bardziej CI się chusta podoba tym nosi lepiej ;)

A ramię masz obcykane jakie Ci pasuje? Bo to w zasadzie najważniejsze, no i wielkośc kółek (dla mnie im większe tym lepsze ;))

Żakardów kółkowych to ja sie trochę boję ze względu na bardziej "punktowe" dociąganie bym miała cykora o rozjechanie się materiału - ale są fajne kółkowe indiacze i nic się im nie dzieje...

Ja mam obecnie kółkowego Hopka i Polę tuch - czyli grubsze i z założenia lepiej noszące, trzymają jak złoto... Ale nosiłam też w bawełnie samoróbkowej/lumpeksowej i w nieskośnokrzyżowej cudnej urody i w kółkowym diamencie z bambusem... Edit - no i wrzos kółkowy ech... cudo!

A i osobiście nie polecam zbyt szerokich, bo wiele tej szerokości na kółkowych nie trzeba a nadmiar wybitnie przeszkadza (tzn mnie...)

A co chcesz sobie strzelić fajnego? :ninja:

Basinda
13-02-2012, 17:22
Ja tak się wetnę w temat:ninja: bo gadałyśmy sobie z Iwką o tych kółkach i chodzi za mną paw kółkowy tylko tego właśnie rozjechania materiału się obawiam... bo te ptaszory to tak luźno tkane są....i nie wiem czy ciachnąć czy nie :)

A co do innych żakardów to wszystkie gęsto tkane będą ok byle za grube nie były.
Myślałam też o jaszczurach turkusowych ale one właśnie grube bardzo....

a i jeszcze kwestia lewej strony w żakardach czy jest ładna czy nie bo w kółkowej to ważna rzecz

Iwka
13-02-2012, 17:50