PDA

Zobacz pełną wersję : Wiązanie do poprawek



letka
15-01-2012, 17:07
Witajcie,
jestem internetowym samoukiem motania. Czy możecie skorygować moje błędy?
https://picasaweb.google.com/letka82/Motanie?authkey=Gv1sRgCPyq7tHSoK72UA
Już wiem, że nogi nie powinny być przykryte a chusta powinna wyżej okalać malucha.
Za wszelkie komentarze z góry dziękuję :)

pania
15-01-2012, 18:11
poza nogami wszystko pieknie jak na poczatkujaca osobe:) poza tym - to elastyk tak?

aha - no i faktycznie - chusta na pleckach powinna byc wyzej - pod karczkiem.

letka
15-01-2012, 18:35
Zgadza się elastyk ;) Na początek kupiłam by zobaczyć czy mi się spodoba. Już wiem, że będzie i tkana ;)

sakahet
16-01-2012, 00:08
tak jak napisałaś- nogi powinny być odsłonięte, zewnętrzny panel naciągnięty aż do karku, a dziecię mogłoby być trochę niżej- bo na zdjęciu wyglądasz, jakbyś musiała się otchylać trochę do tyłu

a w jakim wieku masz dziecko?

letka
16-01-2012, 19:17
Lenka kończyła trzy miesiące i trzyma główkę :)

Padthai
16-01-2012, 20:35
No to konkretnie:
- malenstwo nizej, czolko na odleglosc calusa
- kregoslup w pionie - zwroc uwage czy malenstwo nie ucieka na boki i czy kregoslup sie nie krzywi na boki
- nogi zgiete, podkurczone - kolanka na wysokosci pepka
- kregoslup zaokraglony, pupa podwinieta
- nogi moga byc zakryte dolna czescia panela poziomego, wazne by panel siegal on do szyi dziecka, czyli podtrzymywal caly kregoslup
- chuste na ramionach mozna bardziej rozlozyc, ale to juz jak kto lubi

Takie pytanie gdzie jest wezel z tylu czy z przodu?

letka
16-01-2012, 21:54
Węzeł z przodu. Za cholercię nie wiem jak mam ułożyć Dziecię by kręgosłup był zaokrąglony. No i ucieka mi na boki, niestety. Oto dzisiejsze próby: https://picasaweb.google.com/letka82/Motanie?authkey=Gv1sRgCPyq7tHSoK72UA

Kaś
16-01-2012, 23:37