PDA

Zobacz pełną wersję : Jaka chusta dla chustonówki?



lice
09-10-2011, 10:50
Planuje a że nie mam w ogóle doświadczenia w tym temacie to proszę o poradę, która tkana chusta będzie lepsza Babylonia czy Girasol na początek. A może jeszcze coś innego powinna wziąć pod uwagę?:confused:

silver
09-10-2011, 10:57
girasole są rewelacyjne :)
osobiście polecam :)

grazyna
09-10-2011, 11:35
Miałam Girasola Jesienną Polkę, bardzo fajna chusta, ale na początek wybrałabym Vatanai (miałam Valensole i była idealna dla malucha) :).

marciak
09-10-2011, 19:18
Miałam Girasola Jesienną Polkę, bardzo fajna chusta, ale na początek wybrałabym Vatanai (miałam Valensole i była idealna dla malucha) :).
tak :) a teraz mam ją ja i potwierdzam, że jest świetna, acz na sam początek nauki ja bym wybrała coś grubszego np.nati - vatek jest cienki i wiązanie wciąż trzeba poprawiać.

lice
09-10-2011, 20:29
tak :) a teraz mam ją ja i potwierdzam, że jest świetna, acz na sam początek nauki ja bym wybrała coś grubszego np.nati - vatek jest cienki i wiązanie wciąż trzeba poprawiać.
Czyli Babylonia odpada, a jeżeli chodzi o Nati to widziałam na ich stronie chusty w podobnych cenach jak tu na starganie, więc pytanie czy sobie poradzę z nową niezłamaną chustą?

aginia
09-10-2011, 20:31
I nati i girasole są od nowości miękkie, tak więc kieruj się wzorem i kolorem;)

Wiewiórka
09-10-2011, 21:19
ja pierwszą tkaną miałam (i mam nadal!) Babylonię, na niej uczyłam się motać i bardzo sobie chwalę:beat:Girasola nigdy nie miałam, więc nie mam porównania. Natka też fajna

alifi
09-10-2011, 21:24
Chustuję od 4 miesięcy. Girasole polecam. Moje dwa rzeczywiście miękkie, łatwe do motania i dobrze trzymające. Fakt, że są ręcznie tkane dodaje im charakteru i sprawia, że każdy egzemplarz jest wyjątkowy.

Cobra
09-10-2011, 21:46
z tych dwóch zdecydowanie bardziej polecałabym jednak Girasole - od nowości mięciutkie i wygodne.

Babilonia jest cieńsza i bardziej wymagająca niż Girasole.