PDA

Zobacz pełną wersję : jestem calkiem zielona :(



madagaskar
06-10-2011, 21:51
poszukuje chusty tkanej, moj najmlodszy brzdac ma w tej chwili niecale dwa miesiace
chcialabym cos bardziej uniwersalnego i calorocznego, zeby co chwile nie zmieniac lub nie dokupowac nowych (choc jak tu troche pobuszowalam to boje sie ze wpadne z kretesem)

a wiec zeby sie dobrze wiazalo, dobrze nosilo, bylo cieplejsze zima i lekkie latem, na codzien raczej na krotkie wypady, ale wakacyjnie i do posmigania po gorach, a to juz rok bedzie maly mial no i do tego ladne :sick:

mialam na oku Hopka Antique, ale zakochalam sie w Prowansji( lepiej z welna czy bez? i czy ktos widzial te z welna?duzo jasniejsza?) a i Storcza Inka niczego sobie, a moze lepiej no cottona?piekna Rivee widzialam za 180-za duzo tych pytan:help:
da sie cos tak bardziej uniwersalnie?

Meta
07-10-2011, 07:58
W skrócie:
Najmniej problematyczne/najbardziej uniwersalne są zwykłe bawełny bez domieszek.
Chusty z domieszkami często wymagają specjalnego traktowania, niektóre wymagają większej wprawy przy motaniu.
Przy małym=lekkim dziecku tak naprawdę nie ma znaczenia, jaka to chusta. Ważne, żeby dobrze dociągnąć i najzwyklejszy pasiak ponosi równie dobrze, jak limitowany nocotton czy co tam jeszcze.

Jeżeli chcesz szczegółów - przejrzyj dział recenzji, poużywaj wyszukiwarki :ninja::ninja::ninja: i wybierz po prostu to, co Ci się podoba

Karusek
07-10-2011, 10:40
w pełni podpisuję się po tym, co pisze Meta
i dodam tylko, że jeśli myślisz o ince Storcza, to tylko bardzo mocno złamana, bo to strasznie sztywna chusta na początku
i też polecam głównie zwykłą bawełnę, pasiaki ładnie noszą, i łatwo znajdziesz coś, co Ci się spodoba :)
a no cottony wg mnie dla początkującej nie są odpowiednie - są dość śliskie, przez co trudniej je dociągnąć i w dodatku po praniu w trakcie noszenia się naciągają i trzeba poprawiać wiązanie w trakcie spaceru. Ja nie polecam jako pierwszej chusty
udanych poszukiwań! :)

Agnen
07-10-2011, 10:43