PDA

Zobacz pełną wersję : Kieszonka a otulacz



sylwus
31-10-2008, 22:00
Jestem zielona w temacie wielorazówek, ale bardzo zainteresowana. Chciałam się spytać czy po wyjęciu z kieszonki wkładki można ją potraktować jako otulacz np do pieluch muślinowych?
Jestem bardzo praktyczną i minimalistyczną osobą. Co byście mi poleciły kieszonki czy pieluchy z otulaczem? Zaznaczam, że nie robię prania codziennie tylko co 3 dni- prania najbardziej się obawiam przy wielorazówkach.
Kto mi doradzi?

swebe
31-10-2008, 22:56
od biedy pewnie mozna potraktowac kieszonke jako otulacz, mozna tez tetre wkladac w kieszonke. chyba otulacz bedzie jednak lepszy bo to tylko jedna warstwa - a w kieszonce masz conajmniej 2 a po co grzac niepotrzebnie dziecko?

najlepiej miec miks roznych pieluch - sama dojdziesz do wniosku ktory wariant najlepiej wam pasuje na jaka pore dnia. nie ma jednego szablonu, sa mamy ktore uzywaja minimalnej ilosci kieszonek i sa takie co zupelnie na odwrot. najlepiej jesli sprobujesz po jednym egzemplazu roznych pieluch i sama sie przekonasz!

pranie jest rutyna, teraz gdy grzeja kaloryfery wysycha wszystko w pare godzin.
powodzenia!!!

agul
31-10-2008, 23:11
tak jak pisze swebe najlepiej wyprobowac roznych rzeczy i znalezc opcje najlepsza dla siebie, kazdy woli co innego, naprawde trzeba samemu dojsc co sie lubi najbardziej, kupic pare kieszonek, pare formowanych, skladanych i zobaczyc, potem mozna odsprzedac te ktore ci nie podpasuja, nie wiem czy juz masz duze dziecko czy sie dopiero spodziewasz, ale jesli na sam poczatek, dla noworodka to absolutnie polecam skladane czy z tetry, frotki czy konopii
przy praniu co 3 dni to duzo pieluch bedziesz potrzebowac, fakt, ze w sezonie grzewczym schna o niebo szybciej, ale sezon grzewczy nie trwa caly rok ... latem znowu slonce moze pomoc ...
powodzenia

agul
31-10-2008, 23:16
aha
i jeszcze to sobei poczytaj :)
viewtopic.php?f=17&t=6024 (http://www.chusty.info/forum/viewtopic.php?f=17&t=6024)

sylwus
01-11-2008, 11:42