PDA

Zobacz pełną wersję : Jakie nosidło najlepsze dla półtoraroczniaka??



aska.jb
28-04-2011, 09:58
Dziewczyny pomóżcie, bo w tej kwesti nie mam doświadczenia właściwie zupełnie. Do tej pory z nosideł wypróbowałam Bondolino i Tuli (Kuba miał koło 8 miesięcy) ale później się ich pozbyłam, bo przerzucilismy sie tylko na chusty. Teraz potrzebuję jakiegoś sensownego ergonomika i mam dylemat
Powinien byc szyty na wymiar czy taki one size też da radę? JAk się sprawdza dla dziecka w takim wieku Tuli, Angel Pack, Manduca albo R&R?
Poradźcie, bo coraz bardziej doskwiera mi brak nosidła:help:

mynia
28-04-2011, 10:09
u nas doskonale sprawdziła się manduca. Mała ma ok 80-82cm wzrostu i nie mogę powiedzieć żeby manduca była na nią za mała... często spinam panel żeby miała wolne rączki. Miałam obawy i chciałam szyć na wymiar, ale dziewczyny dały przymierzyć i zdecydowałam się właśnie na manducę. Chyba najlepiej byłoby poprzymierzać...

magdalena
28-04-2011, 10:27
Manduca jest bardzo wygodna i fajna. Długo się w niej nosiliśmy.
Jednak brak zagłówka stał się problemem na spacerach i kupiliśmy MT szyte przez tutejszą forumowiczkę:lol: właśnie z takowym zagłówkiem.
Teraz, gdy maluch zaśnie w nosidle, nie martwię się o opadającą we wszystkie strony świata główkę:D

aska.jb
28-04-2011, 21:37
podbiję - może któraś z Was nosi malucha w tym wieku w Tuli albo APLX i się wypowie :)

paskowka
28-04-2011, 22:01
Ja nosiłam Lidkę w Tuli i Manduce - i w zasadzie oba sa ok:) Dobrze by było przymierzyć:)

Olban
28-04-2011, 22:02
Asiu,
mam tulika i sobie chwalę... choć na mój skrzywiony kręgosłup to chusty lepsze, bo mogę dociągnąć jak chcę, żeby mi do końca nie wysiadł... jak chcesz, to mogę pożyczyć i sprwadzisz, jak Ci się teraz będzie nosiło :) wymiar jest jeden, więc nie powinno być problemu z doborem ;)

madzior
28-04-2011, 22:06
ja noszę Kubę w Tuli już z pół roku (czyli od ok.1,5 roczku) i jestem nadal zadowolona. Wzrostu ma teraz tak ok 90 cm.