PDA

Zobacz pełną wersję : Która chust najlepsza na lato dla 9 kg dziecka?



kista1
04-04-2011, 21:46
Witam
Proszę o radę chciałabym kupić dobrą chustę na lato, która jest odpowiednia dla większego dziecka (9 kg). Powiem szczerze, że jestem raczej zielona w temacie chust. Do tej pory mam jedna, którą dostałam w prezencie, jest to samoróbka i raczej mało jej używałam najwyżej pół godziny dziennie i w domu. Na początku było ok ale teraz Bianusia jest chyba za ciężka bo kiedy ją nosze chusta strasznie się wpija w ramiona i szybko luzuje. Dodam, że córcia lubi być noszona w chuście szczególnie na dworze. Słyszałam, że chusty z lnem są bardzo nośne? Czy może bambus bedzie lepszy? Myślałam o jakiejś chuście nati ale jest tyle rodzajów i wzorów, że naprawdę nie wiem na co się zdecydować. Doradźcie coś.

madorado
04-04-2011, 21:51
Ale trochę chyba wiesz, czego chcesz (jednolita, pasiak, indio itd.)? Bo jeśli nie, to chyba ciężko będzie Ci coś konkretnego z całego morza chust doradzić.

Kanga
04-04-2011, 22:04
najlepsza będzie ta, która ci się najbardziej spodoba :)

kista1
04-04-2011, 22:08
Myślałam o chuście Sweet Place nati albo jakimś pasiaku. Nie wiem tylko, jak chusta jest bardziej nośna bambus czy len. Zależy mi przede wszystkim na komforcie noszenia

dirk5
04-04-2011, 22:22
Ileż to ja czasu ryłam po forum, by znaleźć odpowiedź na to pytanie:lol:... I jednoznaczniej nie znalazłam- niestety albo na szczęście. Ostatecznie zdecydowałam się na bambus Nati (pasiakowy, rzecz jasna, bo ja kocham pasiaki).
Ale jaki nośny? Jak się sprawdzi latem? Tego niestety nijak stwierdzić nie mogę. Albowiem chustę nówkę obchodzę na razie trwożliwie dokoła głowiąc się nad tym, jak ją najprościej uprać, coby nie zepsuć.
Tu też ryję po forum i nijak nie mogę znaleźć odpowiedzi: "daj sobie na luz, kobito, wrzucaj do pralki i pierz jak leci!". A tak bym chciała właśnie, bom leniwa:P...

modrooczka
04-04-2011, 22:34